Blinget är bärgat

2008-09-17 @ 12:28:19
Trodde ni att vi bara fikade i går - utan att shoppa? Nej då. Jag bloggade ju om tuffa halsband nyligen, och i dag slog vi till. Skulls and Candy från Wooflink kom i en liten svart påse, som låg
i en rosettprydd ask. Lyxigt värre! En bonus är att smycket är perfekt matchat med ett rött linne från samma kollektion. Ett linne som Maggie råkar ha i sin garderob!

Halsband från WooflinkWooflink

Så nu när halsbandet är bärgat äger Maggie alltså två av tre guldkorn på bilden nedan. Bara väskan som fattas! Och den har jag längtat efter sedan i april. Fyra ex ska komma till Sverige, men eftersom de sys för hand så tar det tid. Tre av väskorna är dock redan bokade så vill du säkra den fjärde - hör av dig till Small to big!

Wooflink carrier
Snart är min lilla fashionista kittad för vilken resa som helst!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Coolt smycke :)

Kolla gärna in min blogg och kommentera!

2008-09-17 @ 13:08:44
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Alisa

Ooh riktigt coolt juh!:)

2008-09-17 @ 14:08:11
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Nina

Vilka snygga halsband, vill vi ha till Timmy!

2008-09-17 @ 18:58:43
Postat av: Lurvas blogg

Åh va snygg väska. Och va fin Maggie var i sin rosa dior-tröja! Blir lite avundsjuk ibland när jag ser mattar med sina rosa-utsmyckade hundar. Jag har ju lixx en kille :P Vi kan inte riktigt njuta av alla söta klänningar! Men jag är ändå så dålig på att klä på Lurvas, han blir så smutsig och när jag är ute med honom slutar det alltid med att han hittar nån att brottas med ^^,

2008-09-17 @ 19:50:55
URL: http://lurvasblogg.blogg.se/
Postat av: Monica Hansen

Helt rätt med unika ting som bara finns i få ex, det blir extra coolt! Snyggggg väska och halsband och klänning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0