Streetsnygga smycken

2008-09-05 @ 13:39:48
Här är schysta exempel på färgglada, plastiga halsband med kulor och berlocker som inte blir barnsliga utan tuffa. Streetmärket Wooflink är en stor favorit och jag råkar veta att halsbandet på vovven till höger finns i Sverige - i två ex. De syns inte i webshopen men på plats i butiken Small to big kan Ninnie plocka fram dem ur gömmorna bakom disken! Söta berlocksmycket med Hello Kitty i pandakostym är designat av Tarina Tarantino och kan klickas hem från Funnyfur. De två sista halsbanden kommer från Ritzy Rover. Jag tycker att tärningarna är riktigt balla -
och det här är ett exempel på hur trender i de tvåbentas värld så småningom dyker upp även
i hundmodet. Är det någon mer än jag som har dreglat över halsbandet med en tärningsklocka från Marc by Marc Jacobs?!



Tre halsband från Wooflinks senaste kollektion, cirka 250 kr i butik.
Hello Kitty-smycket kostar 77 dollar på rea (ord pris 90 dollar).
Tärningskedjan kostar 28 dollar och kulbandet Peppermint 32 dollar.


Kommentarer
Postat av: Dilek Isabelle

Haha det där skulle jag kunna själv använda haha :) men vad kul då blir jag o vovven som syskon :) kan låna varandra accessoarer ;)

2008-09-05 @ 14:20:06
URL: http://izmir.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jättesnygga!



Vad roligt att du gillar min blogg. Imorgon ska jag ta mig en titt på ett nyöppnat hundcafé som ligger på Kungsholmen. Hoppas det är ett bra ställe.

2008-09-05 @ 21:29:41
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag undrar vad det är för hund på bilden? Det ser nästan ut som ett gossedjur men jag tror den är riktig. Hur söt som helst. Är det en orakad pudel???

2008-09-06 @ 19:06:57
URL: http://sakerochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0