Kärlek och kläder

2009-03-03 @ 03:35:47
Det är när man får kommentarer som denna som man plötsligt får energi till att vara uppe halva natten för att komma ikapp sitt bloggliv:

saknar dig!!! ja ja jag vet att du har fullt upp just nu med nya hemmet,
men du har ju en bärbar!!! blogga mera ;)
älskar att läsa det du skriver, det är min vardags morot!
Min DOG Bibel.
puss o kram

Tack söta Dani! Vi hälsar dig och alla andra god morgon med en outfit från helgen. I söndags tog hela lilla familjen en välförtjänt paus från allt vad packning hette och gick på långpromenad i gnistrande snö och strålande sol. Maggie charmade allmänheten, husse kastade outtröttligt pinne - och trots ännu värre isgator än sist höll sig matte på benen!


Grå overall med turkosa detaljer, Puppia/Posh pooches
Lilametallic täckjacka, Pinkaholic/Doggie
Turkost nithalsband, Mirage/Small to big
Silverkoppel, Le chien
Turkos rosett, Pudelparadiset

Kommentarer
Postat av: Mio å matte

Ja ni ÄR SAKNAD! :-) Så jag håller med Danielle :-) men du bloggar ju på jobbet oxå o jag blir glad för alla inlägg som dyker upp, inte lika ofta som förut men naggande god så jag är nöjd ändå ;-) vill Emma ska bli klar med flytten! puss kram

2009-03-03 @ 04:52:07
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Mio å matte

Såg ditt kommentar nu i bloggen :-) nej pudelsambo är inte helt fel, är dock bara van ha Mio vid fötterna eller runt vadbenen men inte på en kudde och under täcket, han brukar inte vilja ha för varmt, allra helst ligger han direkt på det kalla golvet ca 80% av natten, i sängen bara när jag ska somna och efter första kissrundan 06-07.00 men just den här dagen, låg han under täcket på kudde BREDVID mig hela natten, min lilla pudelsambo fniss!

2009-03-03 @ 05:12:10
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Självklart saknar vi alla det intensiva bloggandet som varit, men så länge det sker uppdatering av något slag är i alla fall jag nöjd:)

13 mars fyller bebisen hela 2 år. Så nu är jag på presentjakt! Du har säkert några fräscha nätbutiker att tipsa om..? Handlar mest från le chien men de får inte in så mycket nytt, tycker jag..

Hur går det för er med flytten nu då? Jag längtar till lite hemma-hos-bilder sen!

Kramar!

2009-03-03 @ 10:52:08
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/
Postat av: Monica Hansen

Jag instämmer, det är jättekul att läsa er blogg varje dag:)

2009-03-03 @ 12:05:43
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0