Helgens outfits

2009-02-22 @ 22:26:54
De härliga snöbilderna tog vi i går under en långpromenad i strålande solsken. I en isig backe började Maggie halka runt som en liten Bambi. Hon borde filmas, hann jag tänka - innan jag själv drattade på ändan! Empatisk som hon är tolkade Maggie min liggande ställning som en invit till lek och passade på att klippa till mig i ansiktet med en pinne. Tur för henne att hon är så sjukt söt!


Röd fleeceoverall, Hurtta/Small to big
Svart blingat koppelset i lack, Le chien
Vinröd rosett, Pudelparadiset

I fredags hade snön inte hunnit lägga sig än och Maggie klarade sig med nya mockajackan när vi gick till kafé Puck för att fika med mellanpudeln Mio. På hemvägen tog vi en sväng inom Boas zoo, och så här nöjd blir en liten pudel när hon får bränna hela månadspengen på godis, tuggben och två bollar - från kattavdelningen:



Rosa mockajacka, Gooby/Le chien
Gräddvitt koppelset med svarta kristaller, Swarovski/Le chien
Vit rosett, Pudelparadiset


Kommentarer
Postat av: Mio & Ira

GAPSKRATT Mio e likadan, när jag halkar och ligger i ögonläge med Mio så tror han jag vill leka och hoppar på mig på bröstet! lagom kul :-( och svårt är det att komma upp med en ivrig Mio ovanpå haha!! Schysst, Maggsan har fickpengar!!! Säg inget till Mio fast han får ju så mkt av oss att han inte behöver fickpengar ha ha ha...

Puss å Kram

2009-02-22 @ 22:47:38
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: simone & Nellie

Vilken söt hund du har Emma ! :P

2009-02-22 @ 23:16:26
URL: http://everlastinglovew.webblogg.se/
Postat av: Danielle

oooh Jesus... jag försöker föreställa mig scenen.

hehehehe kan inte låta bli ^^skratt^^

Men det är ju synd om dig!



puss o kram

2009-02-23 @ 09:28:54
URL: http://pompom.blogg.se/
Postat av: Ida

Hon är ju bara för söt..

Fniss.. Heheheh försökte övertala Danne att Revo skulle få en lillasyster men han va inte allt för sugen..

Hahaha först får det bli ett stort hus sa han :P

Fniss kan se henne framför mig.

Revo gjorde något liknade igår när vi va ute en vattenpöl hade frusit till is och han skulle gå över..

Stackarn hade plötsligt 8 ben att hålla reda på :p

hahah

Ha en riktigt bra dag..

Kram

2009-02-23 @ 12:44:30
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag hoppas att du inte gjorde dig illa.

2009-02-23 @ 23:42:59
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: linaa

Asså jag blir tokig snart=P Maggie e så grymt sööööt! jag är ingen pudel fantast o har alltid tyckt att dem e fula... men denna lilla o mitt hjärta bultar! :)

2009-02-24 @ 12:09:30
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: Indra

Skratt Ursäkta mig, men det där med pinnen väckte ett minne hos mig och du ska vara glad att du har en toy med en pinne, troligtvis modell mindre, i munnen. s

För några år sedan var jag nämligen ute på en äng med min pinntokiga dobermann och medans han sprang omkring och lekte så satt jag i min egen lilla värld och filosoferade på en grästuva. Helt plötsligt får jag ett slag i bakhuvudet som fick mig att se stjärnor, och det vete 17 om jag inte försvann några sekunder. Det var min kära Rex som hade letat upp en "pinne" av stock-storlek, typ 1 meter lång eller nåt, som han kom rusande med och och lyckades drämma till mig i bakhuvudet. s Idag är jag rätt glad att min "lilla" dobermann inte orsakade mig mer skador än han gjorde under sitt liv, av ren livsglädje. Hehe!

2009-02-24 @ 12:53:27
URL: http://cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0