Posh shopping

2008-06-17 @ 16:16:03
Jajamen, paketet kom från England och Elmo′s wardrobe! Som vi har väntat. Det är mer än en månad sedan jag beställde men först nu damp alltså prylarna ner. Maggie hjälpte till att packa upp sitt nya halsband från Pupculture, den kaxiga t-shirten från Puchi (klart en posh poodle ska ha en posh tröja) och ... en Puppypurse! Allt var snyggt och i fin kvalitet - men väskan var för stor! Måtten på min taniga lilla toy låg mellan två storlekar och då valde jag, som man ska, den större. Typiskt. Eftersom det är lite krångligt, och kostar en del, att skicka tillbaka så funderar jag på att försöka sälja väskan. Eller kanske vara generös och lotta ut den här på bloggen?


Glamour dot collar, 24 £, Posh and Loaded T-shirt, 15 £ och Pawradise Puppypurse, 40 £.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lotta ut den! ;)



Inte för att mina dvärgvovvar kommer passa i den ifall den är för stor för din sötnos förstås...

2008-06-17 @ 17:16:53
URL: http://johannajinx.blogg.se/
Postat av: Smurfen

Hej! Gå gärna in på min blogg och svara på dagens fråga angående hundfoder.. Ha en bra dag =)

2008-06-18 @ 07:56:24
URL: http://www.metrobloggen.se/LillaSmurfen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0