Vrålsnygg väska!

2008-05-14 @ 21:16:49
Är det en sele - eller kanske en liten väska? Tja, det är faktiskt både och. PuppyPurse är ett revolutionerande alternativ till den traditionella bärväskan och lyckas närmast perfekt kombinera funktion med fashion. Den tunna väskan/selen tillverkas för hand i mängder av material och färger och är ergonomisk och skön för hunden. I hemlandet USA är den utvecklad i samarbete med, och hyllad av, veterinärer. Om man har en liten valp som inte orkar/ska gå så långt, en gammal hund, en skadad hund eller en helt frisk liten hund som man bara vill ha nära sig - då kan PuppyPurse vara något att satsa på. De olika handtagen och remmarna gör att hunden kan bäras på flera sätt: i handen, på axeln, tvärs över bröstet eller på magen (tänk babybjörn). Och när hunden ska gå själv kan man koppla loss en rem i ena änden och använda den som koppel!

Disco Dog Pink, Puppy Love, Twinkle Toes, PAWradise Island och Cuddle Bunny.

Har du en valp eller en minihund (med bröstmått på max 26,5 cm) ska du surfa in hos Le chien - Sveriges enda återförsäljare - som slumpar ut väskorna för 395 kr. Det är billigare än i USA, trots att dollarn är så låg. Om du har en större vovve eller vill välja mellan fler modeller är mitt hetaste tips att handla hos engelska Elmo′s wardrobe. Även där är alla PuppyPurse rejält prissänkta och kostar just nu cirka 480 kr (plus en fast fraktkostnad på cirka 70 kr). Själv är jag väldigt sugen på att klicka hem en till Maggie. Väljer mellan den svarta med blingad tass och den turkosa med rosa palmer på. Vilken skulle du köpa?

Kommentarer
Postat av: Eleonore Ahlenius Samspel med hunden

Hej ville bara säga att din sida är jättefin och maggie gudomligt vacker, är uppväxt med dvärgpudlar och min kära mor har kvar lilla Niki Nilsson 8 år.

Du stötte på mina sambos Kita & Christian igår så jag vart lite nyfiken på din blogg! Tack för en trevlig sida jag fnissade mkt åt härliga bilder! Vänligen Eleonore & Kita

2008-05-14 @ 22:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0