Puppy Angel S/S 2011

2011-01-21 @ 13:29:03
Åh, vad roligt att fler rykande heta kollektioner börjar rulla in! Jag lyckades få en sneakpeak på Puppy Angels nyheter och nu är det äntligen okej att skvallra. PA firar 10-årsjubileum 2011 och katalogens inspirationsbilder skriker fest. När det gäller sommarens trender är de tre främsta influenserna Rock'n'roll, Barbie och Marine. Och det är den krispiga kryssningslooken som jag tycker att märket lyckas allra bäst med – med klänningar, fyrbenta sjömanskostymer och lyxiga hårspännen. Spana också in de uppdaterade väskorna och de klickar av lime, grönt, lila och orange som sticker ut i den rosa floden. Klicka HÄR!


På tal om färg så har Anna fina kartor över kollektionen. Vi snodde helt fräckt den röda!

Kommentarer
Postat av: Nicki

Här blev vi väl inte överdrivet imponerade, men gladdes över att så mycket nu finns i nya favvo-färgen lila!

2011-01-21 @ 14:47:48
Postat av: Nicki

Har ni förresten spanat in nya märket PuppyZzang?

2011-01-21 @ 14:55:48
Postat av: Susanne och Chanel

Vi måste tyvärr hålla med Nicki. Hittade ju massor med fint i vinterkollektionen så jag hade stora förhoppningar på sommaren, men det blev en besvikelse :(

2011-01-22 @ 08:26:13
URL: http://chihuahuanchanel.blogg.se/
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Nicki: Ja, vi har sett en del fint från Puppy zzang, men aldrig köpt något. Nytt är det inte, men menar du att märket har börjat säljas i Sverige? :)



Susanne och Chanel: Vi älskar PA:s design och passform och kommer nog att välja ut ett par plagg. Men ja, det fanns fler måsten i vinterkollektionen!

2011-01-22 @ 18:19:35
Postat av: Nicki

Om PZ börjat säljas i Sverige än vet jag inte, men jag upptäckte alldeles nyligen dess blotta existens ;o)

2011-02-05 @ 12:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0