Får det lov att vara en tofs?

2011-01-22 @ 17:43:20
I torsdags var det världspremiär för Maria Montazamis samarbete med DogArtist på inredningsmässan Formex. Hollywoodfrun är själv hundägare till malti-poon Bella och har designat halsband och koppel som matchar hennes nya kollektion med tofsprydda handväskor. Om du lämnar en kommentar hos DogArtist på Facebook i dag så kan du vinna ett halsband till vovven! Och Amelia (där Maria bloggar) lottar ut ett helt set, värt 1900 kr, så ta chansen att få lite gratis glamour!


Montazamis monter på mässan. Bild lånad från bloggen.

Koppelsetet du kan vinna hos Amelia. Tävlingen avslutas den 28 januari.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hm, lite besviken kanske. Trodde det skulle vara med "tofs-känsla" på det hela.

2011-01-23 @ 16:00:39
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Nicki

Verkar inte vara min stil liksom ;o)

2011-01-23 @ 19:42:29
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Elin: Tofsen sitter, på gott och ont, på MM:s "tag" och inte på själva halsbandet :)



Nicki: Jag har inte heller mycket gemensamt med Marias vräkiga amerikanska stil, men hon är ju bara så skön! Känns otroligt kitschigt och kul att Maggie ska bära hennes design!

2011-01-24 @ 22:18:38
Postat av: Ellinor

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-05-07 @ 00:36:24
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0