Race i regnet

2011-02-04 @ 05:28:37
Nu har vi äntligen bläddrat ordentligt i Puppias sommarkatalog och hittat en solklar favorit – till dagar utan sol. Nya regnplagg dyker inte upp i varje kollektion så vi har längtat efter en uppdatering på den fronten. Och overallen Race track har något så fräsigt som en skärm på huvan! Ett litet tak som ger extra skydd mot skyfall. Dragsko fixar passformen och de sportiga reflexbanden får man väl stå ut med i det annars stilrena sammanhanget. Maggie skriver upp en röd på önskelistan!


Smart skärm! Håller vovven torr bakom öronen även om man inte drar upp huvan helt.

Kommentarer
Postat av: pudelflickan

De här var jo riktigt söta. Har du en sådan och i vilken storlek ?

Kram

2011-02-04 @ 07:41:24
URL: http://www.pudlarpelargoner.blogspot.com/
Postat av: Bertil och Linda

hej!

puppias regnkläder är superbra! bertil har en turkos =)

jag har en fråga! jag skriver ett reportage (ej granskning, debatt) utan ett reportage om hundmode, hur det ser ut idag, skulle du kunna tänka dig att svara på några frågor? maila mig gärna din adress isf! skulle bli väldigt glad då jag tycker du är så kunnig inom ämnet.

ha en fortsatt bra fredag o helg!

kram linda o bertil

2011-02-04 @ 08:45:34
URL: http://bertilblogg.blogspot.com
Postat av: Nicki

Vi älskar praktiska detaljer! Berätta gärna hur luv-skärmen funkar IRL när ni fått hem den!

2011-02-04 @ 18:47:56
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

pudelflickan: Den är ju sprillans ny, men vi ska beställa en! Tar L, som blir rymlig på Maggie. Borde funka till dina också :) Kram!



Bertil och Linda: Tassen upp för turkost! Det låter kul med hundmoderep, jag hör av mig :) Trevlig helg! Kram!



Nicki: Vi med :) Självklart kommer det en regnrapport!

2011-02-04 @ 21:53:56
Postat av: Pia

Mina killar har Puppias regnjacka.... and I love them!! Jättebra passform och så snygga. Cisco har en gul och Pixie en turkos.

2011-02-04 @ 23:18:49
URL: http://vov.psdekor.se
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Klockrena färgval till Sörpings snyggaste :)

2011-02-05 @ 03:58:39
Postat av: pudelflickan

Tack för svar. Du får lägga ut en bild när u får din till Maggie. Mina 5 har också Puppias regnjackor.

Kram

2011-02-05 @ 08:58:31
URL: http://www.pudlarpelargoner.blogspot.com/
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Absolut!

2011-02-06 @ 01:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0