Tävla om presentkort på 100 kr!

2010-09-02 @ 22:50:26
Vi är med och tävlar om ett presentkort på 100 kr hos Posh pooches. Allt du behöver göra är att surfa in i butiken, välja din favoritprodukt och berätta vilken det är i en kommentar i PP:s blogg. Tävlingen pågår till den 17 september och du har dubbel vinstchans om du skriver om tävlingen i din egen blogg. Just nu gillar vi att alla leopardprodukter har fått en speciell kategori och favoriten är den här:
Glammig skål som kan värmas med vatten eller kylas med is.
Jungle luxury/United pets, 349 kr.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Oj gud, finns det något svårare än att välja ut EN favoritprodukt på Posh Pooches hemsida? :) Nåja, det finns så mycket att välja mellan... Men här är några favoriter:

1. Leksakerna "Louis Dog Perfume"

2. En rosa ''Poppy Väska''

3. Louis Dog 'Bunny' Jacka (den är så underbar, bara ÄLSKAR den!)

Och givetvis finns det otroligt mycket mer jag vill ha, i princip allt! :)



Jag bloggade om tävlingen på min blogg www.rebbiwood.blogspot.com och inläggets länk är

http://rebbiwood.blogspot.com/2010/09/tavling-hos-posh-pooches.html

om nån måste dubbelkolla ;)



//Rebecka

2010-09-03 @ 21:12:15
URL: http://rebbiwood.blogspot.com
Postat av: Nicki

Leopardmönstrat? Trodde det var förbehållet KATTER? ;o)

2010-09-04 @ 22:23:28
Postat av: Rebecka

Glömde att skriva min e-postadress i min förra kommentar. :)

2010-09-06 @ 20:25:01
URL: http://rebbiwood.blogspot.com
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Rebecka: Det är på shoppens blogg man ska posta sin tävlingskommentar, men jag har fixat det åt dig med mejl och allt :)



Nicki: Inte då. Här snackar vi pudlar med KLÖS :)

2010-09-08 @ 04:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0