Rädda mig!

2010-11-24 @ 22:08:56
Här är den! Årets hetaste hundväska heter Rescue me tote och togs fram av Hollywoodskådisen Jeanne Chinn – innan hon ens hade hund själv (nu är hon nybliven matte till lille Mr Truffle). Väskan är tänkt att fungera för flera ändamål, men visst flörtar modellerna Flirty Feline, Te Quiero Chihuahua, Doggy Style och I Love New Yorkie främst med de fyrbenta. Som namnet antyder går en del av vinsten till att rädda utsatta djur och Runway Magazine hävdar att väskan därför är ett måste för alla djurälskare. Sedan skadar det ju inte att den är otroligt söt och trots sin enkla design rymmer en massa små finesser. Kolla bara här:


Välj mellan vit, rosa och röd bomullskanvas – i fyra olika vovvevarianter.
Väskans mått är 40 x 25 x 23 cm (flyggodkänd) och den klarar 7 kg.
Bara en fråga: Doggy Style (den röda) är visserligen "universalmodell", men var hundan är pudeln?


Ok, glöm pudeln. Väskan levereras med två foder, ett i bomull och ett i fuskpäls,
som enkelt knäpps av när man vill tvätta eller byta för nöjes skull.


Detaljen nummer ett måste annars vara de små guldtassarna till bottenpiggar. Glamour!
Mer? Förstärkta hörn, kontrastsömmar, bottenplatta och innerfack med dragkedja.



Hundapplikationen är ditsydd med satintråd och vovvens halsband är blingat på riktigt.


Säkerhetskoppel och en smart liten hållare till nycklar eller bajspåseautomat.


Så här lätt byter man foder – och de vadderade axelremmarna ska vara halkfria.


Slutsats? Jag MÅSTE bara ha en! NU!

Posh pooches har precis blivit återförsäljare för de nya wow-väskorna. Pris och info hittar du här.

Du kan även beställa direkt från USA och JCLA Boutique, som med rabattkoden paws4cause ger dig 30 % på ordinarie pris, som är 210 dollar.

Vad tycker ni?
Visst får väskan tassen upp?

Kommentarer
Postat av: jimmie och kingeling

hela väskan är helt underbar, men de små guldtassarna = kärlek :D

2010-11-24 @ 22:36:09
URL: http://kingeling.blogg.se/
Postat av: Posh Pooches TÄVLA

Vi har beställt en röd retas

2010-11-24 @ 22:42:46
URL: http://www.poshpooches.se
Postat av: Susanne och Chanel

Vi ska absolut beställa en. Självklart med en Chihuahua på, men jag kan inte bestämma mig för vilken färg.

Jag är helt överlycklig att det faktiskt finns en med Chihuahua på. Igår var jag på Åhléns och tittade på julsaker. Hittade en julgranskula i form av en pudel, men trots att jag letade som en galning så fanns det ingen Chi. Idag var jag på Coop och skulle ha presentpapper. Hittade rosa papper med pudlar, men inget med Chihuahuaor. Riktigt dåligt tycker jag, så nu är jag så nöjd över att det åtminstone fanns en väska med en Chihuahua på :)



Ha en trevlig kväll!!

2010-11-25 @ 17:19:07
URL: http://chihuahuanchanel.blogg.se/
Postat av: tush

Härlig väska

2010-11-25 @ 17:29:08
URL: http://www.filmkritikerna.se
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

jimmie & kingeling: Jag tror bestämt att jag drömde om guldtassarna i natt …



Anna: Retsticka! Snart är det vår tur!



Susanne och Chanel: Du har rätt i att det faktiskt finns en hel del pudelprylar, så kanske var det dags för en chi nu! Känns inte Chanel som … rosa? :) Skippa den vita i alla fall, den blir ju tyvärr så smutsig så snabbt.

Hoppas ni också har en trevlig kväll!



tush: Yeah!

2010-11-25 @ 21:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0