Bättre än badankor

2010-06-15 @ 04:47:36
Dolly var en stjärna på att simma redan som valp och hon lär garanterat vilja härja i havet i sommar också. Hos Doggie hittade jag de här fina marina leksakerna som kan ge vattenleken lite extra flyt. Ska klickas hem inför semestern – som nu närmar sig med stormsteg!


Leksakerna i neopren kommer från Grriggles och kostar 99 kr.


Är din vovve snarare en badkruka? Mjukstarta med en liten hundpool från Le chien!
Poolen är 80 x 20 cm och kostar 995 kr.



Kommentarer
Postat av: Nicki

Kul prylar! Uppskattas nog av sommarvarma vovvar. Men Emma, du måste googla efter bättre priser ;o) Poolen finns tex på www.seahundochkatt.se och kostar bara 629 kr där. Själv hittade jag denna pool av en slump när jag handlade mat på EKO-hallen i Malmö häromåret, och de ville då bara ha 249 kr för den stora, snacka om kap! Den åkte direkt i varukorgen ner bland mjölken och grönsakerna, ha-ha!

2010-06-15 @ 10:51:35
Postat av: Nicki

Sen har www.vipdog.se den i två storlekar, bäge till bättre pris. Den lilla kanske kan va nåt att ha på er fina balkong?

2010-06-15 @ 11:08:33
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Men Nicki, inte kan jag ta ditt prisletarjobb ;) Jorå, ska skärpa mig! Och poolen skulle passa perfekt på balkongen :)

2010-06-16 @ 04:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0