Dagens fina dam

2010-12-07 @ 12:43:53
Nicole undrar vad jag menar med att Maggie inte kan ha koppel på sig när det är dåligt väder. Alltså, kan och kan … Jag menar att denna pimpinetta lilla dam går bättre lös när det är regn eller snö, eftersom hon då kan trippa på tå, väja för pölar och drivor, hoppa på tre ben eller lägga i backen utan att något koppel säger stopp. Om man drar det minsta i henne på underlag hon hatar så blir det nämligen totalstrejk! Sjåpig? Inga kommentarer … Men vi kan väl säga att det är tur att hon är så galet söt! I dag matchar vi den stickade "Chanel"-overallen med leopardaccessoarer:


Dagens outfit: Fyrbent stickad dräkt från Modern dogg, halsband från PA och hårspänne från Aria.

Kommentarer
Postat av: cecilia (med Saga och Betty)

de där låter precis som min Saga. Så jag förstår dig. kram

2010-12-07 @ 14:26:09
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

cecilia: Åh, då har du också en kämpig vinter framför dig alltså … Kram!

2010-12-07 @ 22:02:28
Postat av: Madeleine

min minsta är likadan. ;p

2010-12-08 @ 13:00:08
URL: http://astasdagbok.blogspot.com
Postat av: Anna Poch Pooches

Baby är exakt likadan, det går inte att ha honom i koppel när vädret är såhär. Man får streta och dra för han vill inte gå där det är saltat (smart hund) men att gå i snödrivor när man är ens ben är max 10cm tar sin tid :P

2010-12-09 @ 13:37:52
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Madeleine: Verkar vara en trend det här! ;)



Anna: Haha, han måste ju sjunka ner helt, stackars liten!

2010-12-09 @ 19:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0