Blank och bärbar

2010-08-12 @ 05:45:30
Om ni undrar varför det är lite glest med bilder på tjejerna just nu så är det för att båda ser ut som små troll efter sommarens något eftersatta pälsvård. Men när matte har sovit lite efter nattens race på jobbet så ska båda lämnas in på trimmet! Och sedan tänkte vi plåta provkörningen av nya väskan – Isadora från Puppia – som kom på posten häromdagen. Knalligt röd, lackad och läcker, i ständigt trendigt 50-talsstuk. Fin va?


Nuförtiden har de flesta väskmodeller fickor för småprylar – kanon!

Jo, förresten. Evelina är på jakt efter en bra tandkräm för hundar. Själv brukar jag bara köpa den där vanliga i djuraffären, med smak av leverpastej, så kan inte ni läsare rycka in med lite tips?
Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Superfin. Ska bli roligt att se dina nytrimmade hundar på bild.

2010-08-12 @ 10:43:25
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill bara säga att jag tycker dinblogg är riktigt intressant och rolig att följa! Uppskattar verklgien att den finns :)



Undrar om du vet någon bra hundväska som inte kostar för mycket, denna ska då vara till en valp.



Mvh

2010-08-12 @ 18:58:07
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Anneli: De finns nu till beskådan! ;)



Anonym: Tack snälla! Jag ska återkomma med väsktips. Hur stor hund (ras?) gäller saken?

2010-08-13 @ 08:49:01
Postat av: Anonym

En toypudel ;) , hade tänkt å ha den när jag åker på valpkurs då jag antagligen kommer att få åka kommunalt.



Tack så mycket! :)

2010-08-14 @ 09:55:45
Postat av: jimmie och kingeling

riktigt snygg :D härlig retro-känsla över den^^

2010-08-14 @ 12:13:15
URL: http://kingeling.blogg.se/
Postat av: stiefel

Vill bara säga att jag tycker dinblogg är riktigt intressant och rolig att följa! Uppskattar verklgien att den finns :)

2010-08-16 @ 09:27:36
URL: http://www.shopuggbootsde.com/
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Toypudel? Vilket strålande val :) Återkommer till dig i ett inlägg om väskor strax!



Jimmie och Kingeling: Eller hur! Älska retro :)



stiefel: Tack snälla du!

2010-08-17 @ 23:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0