Fina Hund öppnar igen

2009-09-22 @ 14:41:10
Kommer ni ihåg webshopen Fina Hund? Den bommade igen för ett tag sedan, men öppnar nu i ny regi. Modegraden är inte särskilt hög, men det går att fynda basplagg till bra priser. Nytt för den här gången är egna kollektionen DreamDog, som än så länge består av reflexhalsband i två modeller, med matchande koppel. Priserna på halsbanden är nedsatta som öppningserbjudande, och anger du koden DREAMDOG i kassan får du dessutom en present när du beställer.


Halsband med klicklås, 69 kr (ord pris 99).
Det finns även halvstryp för 99 kr (ord pris 129).

Kommentarer
Postat av: pudelflickan

Mina tikar löper just nu och jag undrar hur jag kunde vara utan tikskyddet. Det fungerar så humla bra.

I går var Jane och klippte pudlarna och hon hade med sig två små valpar på 8 veckor som var mini, mini. De var så söta men jag känner att 5 är mera än nog för mig.

Kram från Hedvig

2009-09-23 @ 07:32:24
URL: http://www.pudlarpelargoner.blogspot.com/
Postat av: Elin

Är det reflex på halsbandet med? Ser nästan ut så :)



Hur gick halsbandsletandet till tösen??

2009-09-24 @ 19:56:47
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0