Premium PET Collection

2009-11-03 @ 20:13:27
Förra veckan presenterades vinnaren i hundmodetävlingen Premium Pet Collection, en tävling som anordnats som en del i lanseringen av Carlsbergs nya PET-flaska (PET/Pet, ni fattar va?). Det kom ett mejl från pr-byrån bakom balunsen, som undrade om jag ville blogga om detta. Och det gör jag gärna, eftersom jag gillar öl, miljötänk – och de coola bilderna på finalisternas kreationer, varav två visas av en pudel! I juryn satt representanter för bland annat Svenska moderådet och det amerikanska magasinet The Pet Elite, och den vinnande silveroverallen skulle faktiskt kunna bäras även utanför dogwalken:


Outfiten är en hyllning till rymdhunden Laika, skapad av Beckmans-studenten Heidi Nilausen.
Modellen heter Plätt!


Banana poodle är designad av Karin Stensö och modellen heter James.


James i designen Fancy ghetto bitch, av Mike Årsjö.

Kommentarer
Postat av: Elin

Va coolt =)

2009-11-03 @ 21:12:15
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: MonicaHansen

Kul! jag röstade på en som hette Eco Blue som hade så fin blå färg..

2009-11-04 @ 07:41:19
URL: http://stickebloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0