Kärleken till Koko

2009-11-04 @ 15:18:46
I fredags gjorde vi Hundshopping i Stockholm, del två tillsammans med Fiona & Tindra. Pudlarna styrde då nosen mot lyxiga butiken Iaas på Östermalm – och där kärade matte ner sig i en exklusiv bärväska från Koko von Knebel. Exklusiv i ordets bägge bemärkelser: lyxig och unik. KvK satsar nämligen främst på sina egna butiker, så Iaa är den enda återförsäljaren i hela Europa! En shih-tzu med känsla för stil hade tydligen lagt tassarna på det första exemplaret, men vi kan nu stoltsera med att vara nummer två i Sverige som äger denna godbit. Väskan är verkligen en portabel bädd, mjukt vadderad med snygg sammetsfinish, och rymmer utan problem två toy. Och jag bara älskar den sobra stilen. Maggie har redan en jacka från samma kollektion, Black label, och matte ska beställa fleecetröjor i samma design till båda flickorna. Här ska det matchas!


Väskan är superlätt – en bonus när man släpar på två vovvar.

Kommentarer
Postat av: Lena o Nikko

Åh! Hon gör ju urläckra grejor! Jag kärade ner mig i ett halsband + koppel från Koko förra hösten. Men 1600 pix för halsband + koppel kändes lite väl magstarkt.

2009-11-04 @ 15:53:20
Postat av: Louise

Va nyss på deras butik i spanien,

ÄLSKVÄRD det finns så mkt fina saker, men inte snäll mot plånboken för en 16 åring ^^

Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Louise: Vad kul att du varit i en av butikerna! Men nej, märket är inte särskilt snällt mot plånboken. Oavsett ålder ;)



Lena o Nikko: Nu ska jag genast säga emot mig själv lite grann och hävda att 1600 kan vara ok för ett fantastiskt koppelset. Men inte när man har TVÅ pudlar! :P

2009-11-05 @ 00:35:42
Postat av: MonicaHansen

Supersnygg!

2009-11-05 @ 07:06:46
URL: http://stickebloggen.blogspot.com/
Postat av: Anna

Den var läcker den väskan! dreggel

2009-11-05 @ 09:55:42
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Indra

Hej på dig söta! Nu var det alldeles för längesen vi "hördes av" måste jag säga. :-) Jag har varit en riktig kratta på att kommentera på bloggar den sista tiden, men jag har så mycket att göra irl just nu så jag har nog försummat bloggvärlden lite. :-(



Hur som helst, hoppas ni mår toppenbra alla. Och det skulle fortfarande vara väldigt roligt att ses med vovvarna nångång. =))



Ha en jättefin dag gumman! Många kramar!

//Indra

2009-11-05 @ 10:21:11
URL: http://cherlindrea.se
Postat av: pudelflickan

Det går inte att gå in på länken till butiken på Östermalm. Såg spännande ut så jag tänkte ta med flickorna dit.

Krma Hedvig

2009-11-05 @ 12:10:49
URL: http://www.pudlarpelargoner.blogspot.com/
Postat av: Belle

Hej! Vilka otroligt söta tjejer du har! Jag står peis i begrepp att köpa en pudel jag med, en vit. Och jag undrar om du har mycket problem med att Dolly blir röd runt ögon och mun, som man ju ofta får på en vit hund, samt om du har några tips och tricks kring detta!



MVH Belle

2009-11-05 @ 12:17:14
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Indra: Hej gumman! Vad roligt att du tittade in! Jag vet precis hur det är när tiden inte räcker till … Här är det bara bra, hoppas att allt är fint med dig och Loxy! Och vi ser också fram emot en doggydejt någon dag! Ni har alltid en stående inbjudan till Sthlm :)

Kramar!



Hedvig: Nu har jag fixat länkarna! Och du borde verkligen besöka Iaa, du kommer att hitta massor av fint till pudelflickorna där. Kram!



Belle: Tack! Vad härligt att du ska skaffa pudel! Visst får de vita mer eller mindre röda fläckar, så är det tyvärr. Dolly börjar få en hel del i ögonvrårna, så jag tvättar med ögonservetter varje dag och försöker raka nosen ofta, så att det inte finns så mycket päls som kan missfärgas. Min uppfödare använder ett medel från USA som man ger i maten (tror att det heter Pet Sparks) som jag tänker testa om det blir värre. Lycka till!

2009-11-05 @ 13:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0