Rosa tröjan rockar

2009-03-22 @ 13:16:05
Ingen kan tydligen kommentera inlägget med Maggies rosa tröja, så vi provar att publicera det på nytt. Det är alltså stickkonstnären Monica som har skapat ännu en preppysöt kreation, med krage och prickiga rosetter. Hon gav oss den härliga tröjan i inflyttningspresent - i stället för den röda som var för liten och därför blir pris i vår tävling. Maggie provade sin rosa dröm under en solig promenad i våra natursköna hoods och med matchande halsband från Puchi/Posh pooches och pärlprydd rosett från Le chien väckte hon stor uppmärksamhet. Det gör lillan överhuvudtaget här i förorten. Tänk att sex minuter utanför tullarna kan göra en sådan skillnad i folks reaktioner på hundkläder! Men även om vissa håller på att vrida nacken ur led när vi går förbi så är det ju många som tycker att Maggie är otroligt söt också. Och bakom disken på bageriet står en stor burk Frolic - så vi ska nog trivas!



Sötnos i solen!



Kommentarer
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN TESTAR

Nu verkar det funka!

2009-03-22 @ 13:17:48
Postat av: Anneli

Jättesöt tröja. Jag ser att ni är på promenad vid Vinterviken. Där har vi gått många gånger, Summer o jag.

2009-03-22 @ 13:44:01
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Ira & Mio

Ja nu funkar det, som jag sa i går, hon e ljuvlig i den här tröja även om den röda oxå var jättefin! wow..frolic på bageriet. ni har hamnat rätt!!!! kram

2009-03-22 @ 14:42:32
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hihiii... då förstår du hur vi har det här ute på landet :)))) Våra närmaste grannar säger bara "oh en NY tröja". Men ibland betraktas pojkarna som om det vore aliens. Och då ska man veta att de bara har simpla fuktionella kläder. Inget blingbling o rosetter.

Ser fram emot promme på skärtorsdagen :)

kramis

2009-03-22 @ 17:50:20
Postat av: Fiona och Iris

Va fin den var! Hon passar bra i rosa, Maggsan. JAg har också klickat hem lite rosa...



kram

2009-03-22 @ 20:15:18
URL: http://spoilme.blogg.se/
Postat av: Diana

Märkte också det, då var det inte min dator som krånglade i alla fall! :) SÅ sött! Snyggt med rosa till Maggies svarta päls! Så söt hon är, vilken sötnos! KRAM

2009-03-22 @ 20:43:47
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Elin

Oj,vilket hantverk! Mysig tröja.



Må gott!

2009-03-22 @ 21:29:24
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hon är ju somm en drömm =)

2009-03-22 @ 22:15:00
Postat av: Ingrid (Ing-Mari) Hansson

Ja, Maggie är som vanligt jättegullig! Och tröjan är också jättefin! Allt som ska sägas om Maggie är jätte!



hälsningar



IdHa

2009-03-23 @ 10:06:25
Postat av: Cecilia

Oj vilken pangbrud! Vilken liten dröm hon har på sig! Underbar! Önskar att jag också kunde få klä min fyrbenta lilla vän i sånt, men jag undrar vad "pappa" skulle tycka då om han såg Enzo iklädd små bakelser var och varannan dag;) Han föredrar plagg som camo-hoodien ni kommenterade.. Jag får väl hålla med om att det kanske Enzo lite bättre:)

Helgen var kanonbra på alla sätt och vis! Er också, hoppas jag? Kramar!

2009-03-23 @ 11:25:38
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0