Min hund är ingen kruka

2009-03-17 @ 05:26:27
Mer på inredningsfronten: Pawprint hälsar via nyhetsbrevet att butikens stora sortiment av rasprylar har fyllts på, bland annat med hundkrukor! En sådan här kitschig pryl kanske man skulle ha på uteplatsen i vår? Jag är också lite sugen på en dekal till dörren, men frågan är väl om någon låter sig skrämmas av en – pudel. Nä, tacka vet jag skylten som satt på en grind i vårt gamla kvarter, med bild på en ilsken dobermann och texten Break in, make my day!

På tal om Pawprint så ska Jeanette börja ta in snygga halsband för större hundar och vill veta vilka mått som efterfrågas. Mejla henne och berätta!


Den handmålade lilla krukan är 16x14x13 cm och kostar 269 kr.
Just pudelvarianten finns även som aprikos och vit.



Stoppa tjuven – för 24 spänn!

Kommentarer
Postat av: Indra

Den där krukan misstänker jag att min kära mor skulle bli förälskad i. =)) Hon fyller ju år den 23:e. Kanske nåt jag skulle fundera på. ;-)

Kramiz!

2009-03-17 @ 10:33:53
URL: http://cherlindrea.se
Postat av: Cecilia

Tycker nog att krukan skulle vara lite too much att ha inomhus, men som du säger - utomhus skulle nog funka! Riktigt fulsöt:) Haha, det fanns en liten Enzo-kruka också ju!

Lilleman tackar så mycket för gratulationshälsningen förresten med en blöt puss till både dig och Maggie;)

Kramar!

2009-03-17 @ 11:18:27
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0