Vinter, vår, Wooflink!

2009-01-23 @ 13:02:40
Vid det här laget finns alla höst- och vinterkollektioner ute på marknaden för länge sedan. Och det dröjer ett tag innan plaggen för nästa säsong lanseras. Då är det skönt att Wooflink går mot strömmen och släpper en liten mellankollektion för vintern/våren 2009! Accentfärgen är hot pink och stilen därmed lite girly, men det coola streetmärkets look är annars väldigt unisex. Materialet är i princip alltid 100 % bomull och plaggen är späckade med tuffa detaljer. Vår önskelista:


Signaturprylarna från nya kollektionen.


Luxx pooch är en all-in-one som ser ut som klänning och tights.


Halsbandet Ladybug har just en nyckelpiga i mitten av rosetten.
Gillar du den söta insekten? Kolla då HÄR!


Sportiga I rock, it´s sports day finns både som klänning och jumpsuit.


Klänningen Who is the cutest pooch (Maggie så klart!)
finns med svart eller vit topp.


Det här är nog absoluta favoriten: Tjocka zipjackan Very berry!


Wooflink säljs hos Small to big. Ninnie, du tar väl in nyheterna?



Kommentarer
Postat av: Indra

Jisses vad du har bloggat sen jag kikade in före sängexilen..s Jag väljer att gå bakåt, annars lär jag väl göra samma grej som sist; fråga om saker som du bloggar om i nästa inlägg..haha!



Hur som helst - sjukt fina grejer! Very Berry blev en storfavorit här också. Såå himla gomysig.:-)

2009-01-23 @ 13:15:58
URL: http://cherlindrea.se
Postat av: Pia

Very berry... me like. Den kommer sitta fint på fröken Maggs :D

2009-01-23 @ 13:40:35
URL: http://vov.psdekor.nu
Postat av: marie&spencer

Ooooh den sista tröjan där med jordgubbar på var riktigt fin, skulle vilja ha en i människostorlek också ;D

2009-01-23 @ 18:53:01
URL: http://naken.blogg.se/
Postat av: Lori

Hjälp, jag orkar inte titta mer. Det blir så dyrt. Jätte fina nyheter..Cutest Pooch tröja älskar jag och så sista Berry tröjan! Lite av deras kläder tycker jag nog är lite väl överdrivet men ibland får man offra sig för fashion;)

2009-01-23 @ 21:10:42
URL: http://30something30.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hej! Vad underbart med ny lägenhet, grattis. Tyvärr medförde det nya jobbet, att jag va tvungen att lämna tillbaka lilla Buster. Det va svårt nog att skaffa dagmatte åt Eliot. Jag har gråtit floder, han va verkligen underbar. Det gick hur bra som helst med att få hundarna att funka ihop. Vi gjorde inget speciellt, de gillade varann direkt. Ha en skön helg ni med. Kramar från mig och "bara" Eliot.

2009-01-23 @ 22:39:19
Postat av: Ira å Mio

Very Berry var ju riktigt söt men det tycker ju de flesta här oxå. Den skulle ju va najs som människoplagg oxå eller hur?

2009-01-23 @ 23:23:29
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: simone & Nellie

Åååhh, Very berry var sjukt cool!

Nellie vill ha! :)

KramKram

2009-01-25 @ 09:45:11
URL: http://nellies.doggyblogg.se
Postat av: Ninnie

Hej Emma & Maggie

Såklart att det dyker upp nyheter från coola Wooflink i butiken & web.shopen!

Meddelar när dom är på G.

Sjukt snygga kläder eller hur?

Kram Ninnie/Small To BIG

2009-01-26 @ 21:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0