Tingeling från Thailand

2009-01-23 @ 22:54:56
Korgarna med hårspännen och accessoarer var minst sagt välfyllda efter Ninnies inköpsresa till Thailand. De här godbitarna grävde vi fram:


Hårspännen med gröna blommor och orange fjärilar, 30 kr per 2-pack.
Olivgröna blingrosetter med små diamanter i mitten, 69 kr för 2 st.
Stora vita rosettsnoddar med röda hjärtan, 59 kr för 2 st.
Stora klämmor med prickiga rosetter i lila, 59 kr för 2 st.
Dessutom köpte vi små gaffelklämmor i gult och orange med Hello Kitty på!


Maggie fick ett blingat M i present! Tack så mycket!
Den fina broschen ska vi sätta på en av bärväskorna.


Lite flärd till matte: Ett mobilsmycke med en pudel på!
Finns även som schnauzer för 49 kr hos Small to big.






Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad söta. Mobilsmycket gillade jag lite extra.

2009-01-23 @ 23:15:04
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hej igen! Du har en utmärkelse att hämta på min blogg. Kram Anneli

2009-01-23 @ 23:17:55
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Ira å Mio

Näpp. blev Himmelska Hundar faktiskt, mest för mamma skulle vara i närheten så vi fikade där, jag gillade Small To Big bättre.. men de har klart mer att välja på i fika vägen och så men nää, håller med dig nu när jag provat båda.. hihi.



Ja din lilla duracell skulle uppskatta märgben oxå, min duracell gör det! men en gång i månad får det bli, då blir det extra fest då, fast jag har inte sett ngt av magproblem efter märgben tur som är.. idag slukade han sin meze på nolltid.. mkt mer på tallriken oxå ost ojojoj ..hihi men han mår bra..



ja tack för tipset har oxå klickat hem lite från doglife innan de bommar igen.. blir small to big på sön tror jag, måste iaf dit o byta tröjan.

Ja tur inte allt passade det hade blivit dyrt men det är svårt låta bli oxå.



Najs med nya möbler till nya lyan, känns ju rätt nybyggt ska ha nya grejer :-)jag längtar efter nytt jag med men först hallen sen vardagsrummet.



Puss kram kram på er...

2009-01-23 @ 23:22:12
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Indra

Verkligen toksöta! :-D Mobilsmycket och broschen kan ju även en stackars korthårsägare som jag få njuta av ju. =)) Mer sånt! skratt

2009-01-24 @ 10:51:16
URL: http://cherlindrea.se
Postat av: Cecilia

Haha, jag sparar inga gigantiska summor i nuläget så lite mer skadar inte. Är dock mycket roligare att shoppa upp pengarna, eller äta massa goda middagar.. Men det funkar inte så bra i längden, vi har lite saker på G som måste gå före..

Har ni äntligen fått den såld? Härligt! GRATTIS! Blev den såld för en godkänd summa trots dessa kristider?

Jadå, till slut löste det sig med hundvakt. Puh! Är alltid ett lika stort orosmoment.. Gillar inte att lämna bort min lilla bebis, till mamma och pappa eller till Jockes föräldrar är det inga som helst problem med - men nu var det inga säkra kort som kunde.. Fick bli Jockes morbror, jag tror det ska gå bra. Har haft lite "inskolning" under veckan, haha.

Kramar!

2009-01-24 @ 10:55:34
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/
Postat av: Monica Hansen

Hårspännena med hjärtan på är bedårande!

2009-01-24 @ 12:07:14
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/
Postat av: Diana

Tack!! =D Jag måste faktiskt säga att skilnaden mellan en hund och två är verkligen inte stor. Man ger ju ändå mat, går på promenad... Det blir liksom inte dubbelt så mycket jobb, tvärtom! Dom har SÅ roligt av varandra och jag kan verkligen rekomendera att ha två! Tre är lite mer jobb eftersom dom drar åt olika håll i kopplet och ibland känner jag att Jag inte har full kontroll när jag är ute med alla tre tjejerna själv. Är så rädd att det ska komma en stor arg hund och då kan jag inte lyfta upp alla tre. Så promenaden är det enda "jobbiga" med att ha tre. Resten är BARA roligt! Fast, det jobbiga är en så liten del i det hela. Det är så underbart och fantastiskt att ha en liten flock älsklingar så det positiva väger upp med hästlängder! Det är underbart skoj! Tycker verkligen du ska ha en liten kompis till Maggie! :) Det roliga med tre är just att det blir en liten flock och dom har ju så otroligt skoj med varandra!! Blir det en till liten pudel?? =) Kram från Diana, Bella, Donna och lill Sess! =)

2009-01-24 @ 13:27:00
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: simone & Nellie

Vem sa schnauzer ? :)

2009-01-25 @ 09:52:32
URL: http://nellies.doggyblogg.se
Postat av: Carina Nilsson

Kan du tipsa om var man kan köpa hunkläder i Bangkok..har sökt på nätet som en galning!

Handlar gärna nåt snutteluttigt till Maggie...älskar fina hundkläder!!!

Kram Cina

Skulle bli så glad om du tipsade med ett inlägg i min gästbok på min blogg..Eller du kanske vet hur jag ska söka på google......

2009-01-26 @ 20:54:29
URL: http://www.123minsida.se/Nuddeliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0