Happy Holiday

2009-01-31 @ 19:21:09
Lite har vi ju faktiskt shoppat i veckan. Vår uppmärksamma läsare Indra bad oss berätta vad som fanns i paketet från Posh pooches som kom i går, och svaret är en snygg vinterjacka! Modellen Holiday från Pinkaholic är en grön och skön vardagsjacka med ärmar, i sportigt stuk. Maggie använder ju för all del även sina lyxigaste kläder till vardags, men den här ska få tåla hennes vildaste tumla runt i skogen-lekar. Egentligen har hon storlek M men jag klickade hem en L så att den går ner ordentligt över rumpan. Man kan justera passformen med dragskon i nederkanten och så ryms en tjock tröja under när det är bitande kallt. På ryggen finns en tass, ett hjärta och ett hundben i brunt tryck, och luvan - med trycket holiday - är kantad med en maffig pälskrage.


409 kr kostade jackan - cirka 20 % mindre än hos de flesta andra butiker.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Har fortfarande inte fått min jacka och d.. brukar d vara lång leverans?? Har ju betalat redan :-o Kommer inte ihåg vad butiken hette, liknande ditt bloggnamn tror jag :-o Kram

2009-01-31 @ 20:06:24
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: simone och nellie

Maggie har verkligen bra klädsmak måste jag säga !

2009-01-31 @ 20:27:29
URL: http://everlastinglove.webblogg.se/
Postat av: Jimmie

Jackan var jätte fin, längtar efter bilder där Maggie har den på sig :) MVH Jimmie och Kingeling

2009-01-31 @ 20:28:06
URL: http://kingeling.blogg.se/
Postat av: Pia

Lyrro Maggie som fått sin jacka. Här hemma väntar vi på våra. Ikväll hade det suttit bra med en gosig och varm vinterjacka.



pst... om du tror att Maggie kan ha samma storlek som Pixie i overall (PS Dekor) så går det nog att ordna ;) För det värmer gott på små benen att ha overall under jackan.

KRAM o ha en fortsatt bra helg

2009-01-31 @ 21:00:51
URL: http://vov.psdekor.nu
Postat av: Indra

Den såg verkligen jättemysig ut! Och riktigt snygg även för att vara en vardagsjacka, även om den kanske inte är lika glammig som Dagens outfit. ;-) Ingen dum idé alls med en lite större storlek. Jag har märkt att storleken är exakt på Loxy's jackor, så bara jag har en liten t-shirt under jackan så får jag låta bli att knäppa sista knappen under magen. Vore kanske bra att ha nån sån där för just de kallaste dagarna och lekstunderna. (fast hur mycket leker han när det är kallt liksom...) skratt



Ha en fin dag vännen! Kramar om!

2009-02-01 @ 09:31:31
URL: http://cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0