Dagens outfit

2009-01-22 @ 22:50:09
Åh, vad kul det var att återse Ninnie och kaféet! Maggie blev som tokig när vi kom dit, hon pep och skrek av glädje och stal showen från maltesern Smilla och yorkien Kalle som redan var där. Det dröjde dock inte länge förrän hon satt i soffan med en uppfordrande min: Var är min mat?



Vintageinspirerad t-shirt med pudeltryck, 26 Bars and a Band/Funnyfur
Turkost koppelset med röda hjärtan, My Hollywood Dog/Fashion dog
Röd rosett med vita prickar, Modern dogg



Utanpå och utomhus hade Maggie en tunt fodrad regnjacka - vi skulle ju bara gå till och från bussen. Men det var tydligen alldeles för kallt ändå, inte minst om tassarna, så efter strejk och maktkamp fick lillan åka innanför min jacka hela vägen hem. Det är uppenbarligen dags att börja använda de där skorna! Vi gör det på en gång, nu är det nämligen dags för kvällspromenad. Sedan ska ni få se bilder från vår shopping!



Röd regnjacka med vita prickar, Pinkaholic/Doggie


Kommentarer
Postat av: Ira å Mio

Mio <3 Maggie!! Härligt hon blev glad för att komma till Small To Big inte bara matte som längtat dit, hon vet minsann vad som vankas, hit med min tallrik nu!!!! längtar efrer nösta inlägg med inkööööp, det är matte som är nyfiken inte Mio- han är ointresserad, bara intresserad av hur söt fröken Maggie är blink blink

2009-01-22 @ 23:11:09
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Indra

s Hon har verkligen en förmåga att se otroligt uppfodrande ut. :-D

2009-01-23 @ 13:18:51
URL: http://cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0