# 4 Rosa sweatshirt med koppelkrok

2009-01-28 @ 17:29:53
Ceriserosa sweatshirt med turkosa revärer, storlek M.
Ord pris: 255 kr hos Le chien.

Nu: 150 kr!


Tröjan är i mycket fint skick, använd endast ett par gånger.


Modellen är lite kort på Maggie.

Produktbeskrivning: Skön collegetröja med mjuka muddar. Sportiga revärer på ärmarna, broderad applikation på ryggen. Tröjan har ett fastsytt koppelfäste samt dragkedja i nacken, som underlättar vid på- och avklädning.

Mått: Bröstmått 40 cm, rygglängd 24 cm (22 cm + 2 cm mudd). Halsmudden är 6 cm.
Plaggets bröstmått bör vara cirka 5 cm större än hundens.

Så här beställer du:
Mejla [email protected]
Märk mejlet med Maggies mode + varans nr
Inbetalning sker till konto (anges i din bekräftelse)
Varan kommer på posten - fraktfritt

Kommentarer
Postat av: Simone & Nellie

Gud va synd att dom inte har samma storlek !! :(

Jag och Nellie har länge funderat på den där, den är ju supercool :(

2009-01-28 @ 17:43:41
URL: http://everlastinglove.webblogg.se/
Postat av: Indra

suck Den här hade jag verkligen velat ha, har ju suktat efter den förut. Men just nu är jag några tusen fattigare pga något litet och rosa...skratt Så det blir nog ett litet shoppinguppehåll nu..ett par veckor eller så.. Hehe! ;-)



2009-01-31 @ 16:33:09
URL: http://cherlindrea.se
Postat av: Rebecka

Hej!

Hur stor är Maggie?

Undrar eftersom jag gillar den rosa fina tröjan:)

Lämna svaret i min lilla blogg, tack!

2009-02-01 @ 22:03:19
URL: http://leirup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0