# 2 Hundtandsmönstrad jacka med pälskrage

2009-01-24 @ 16:18:03
Svartvitrutig jacka/kappa i modellen Checker Coat från Puppia, storlek M.
Ord pris: 745 kr. På rea: 650 kr. Köpt med rabatt för 499 kr.

Nu: 300 kr!


Jackan är i nyskick (använd 3 gånger) och säljes pga för liten storlek.

Produktbeskrivning: Lyxig, välsydd och klassiskt snygg jacka/kappa i polyester/nylon/ull, helfodrad med grå fleece. Luvan är kantad med fuskpäls. Jackan har ett påsytt skärp med två breda hällor och ett rektangulärt, blingat spänne. Knäpps med kardborrband (3 st) under magen. Sömmen på ryggen är kantad med svart skinn och i nacken finns ett hål för koppelkroken. Handtvätt/kemtvätt.

Mått: Halsmått 30 cm, bröstmått 38 cm, rygglängd 23 cm (längd undertill 17 cm).
Plaggets bröstmått ska helst vara minst 5 cm större än hundens. Maggie brukar ha M i Puppia men det här plagget är litet i storleken. På henne (cirka 35 cm) sitter jackan tajt och hon kan inte ha någon tröja under.

Så här beställer du:
Mejla [email protected]
Märk mejlet med Maggies mode + varans nr
Inbetalning sker till konto (anges i din bekräftelse)
Varan kommer på posten - fraktfritt

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Oj vilket fynd! Jag tipsar vidare...

2009-01-24 @ 18:27:24
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Tack tack hehe:)

2009-01-24 @ 22:59:29
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: simone & Nellie

Superfin!

Tack för att du sa att jag inte skulle handla på lollipup, har flera gånger vart påväg att göra det! :O Men jag beställde från pawprint ist! :)

KramKram :)

2009-01-25 @ 09:56:14
URL: http://nellies.doggyblogg.se
Postat av: Ira

Emma gumman, planer blir inte alltid som man tänkt sig, det blir ingen besök hos Ninnie idag heller, suck men men det finns andra saker som prioteras före nice fika :-) Men på tisdag ska jag vara på centralen halv tre, innan dess har jag noll för mig.. kanske ses för lunch?? krampuss på er, vi saknar er.

2009-01-25 @ 09:56:53
Postat av: Rebecka Åhman

Hej! Ville bara säga att jag ÄLSKAR 2-hand. Det är så himla smart. Vi har det på Hundskafferiet oxå, lite av mina och butikägarens-hundprylar. Jag vet inte hur ofta jag köpt grejer som jag kankse inte provat på hundarna innan, eller kanske bara inte gillar när jag kommer hem! Toppen om det kan komma till användning av någon som gillar det, och inte heller helt fel att få tillbaka lite pengar för grejerna... Den är inte billigt att ha frusna hundar och vara shopaholic (jag talar om mig ;-)

2009-01-26 @ 17:58:16
URL: http://havetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0