Utmaning & Utställning

2009-02-09 @ 03:45:50
Nu har vi blivit utmanade av så många bloggare - Karin, Simone & Nellie och Anette - att visa bild nr 6 ur mapp nr 6 att vi inte vågar annat än att lyda. Fotot visade sig vara det här, på konstnären Erik Hedin och hans italienska vinthund, som nyligen fyllde ett år. Grattis i efterskott, Fari!

Erik målar ju läckra hundporträtt för några tusenlappar (värt varenda spänn) men nu har du faktiskt chansen att få din vovve avbildad för en betydligt mindre slant. Inför alla hjärtans dag tar Erik beställningar på små akvarelltavlor och de smakprov jag har sett är sjukt söta! Maggie är lite av Eriks musa och det ska bli jättespännande att se vad han skapar åt henne. Vill du kolla in stilen finns några akvareller att beskåda hos Small to big - där det snart blir utställning!

Haka på utmaningen du också! Bild nr 6!


Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Fari är vacker:)

2009-02-09 @ 07:34:36
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/
Postat av: Karin

Jag läste utmaning och utskällning i rubriken och sen läste jag inlägget och fattade noll. Måste visst lära mig läsa! Vad han ser förvånad ut den där hunden :) men söt.

2009-02-09 @ 09:22:19
URL: http://sakerochting.se
Postat av: Indra

Kul att du hakade på den här utmaningen, då vet jag det till nästa gång. Haha! Jag trodde nämligen inte att du lade upp utmaningar, så jag brydde mig inte om att ge dig den här när den kom till mig. ;-) Just den här har verkligen cirkulerat den sista veckan, men den är riktigt kul tycker jag. Jag kommer ihåg när du lade upp den här bilden för längesen, men det var först nu som jag förstod att det var denna personen som är upphovsmannen bakom de vackra målningarna. :-)

2009-02-10 @ 20:28:15
URL: http://cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0