Kalasfint koppelset

2009-02-18 @ 14:54:34
Det är fullt upp här med jobb och flyttförberedelser, så ni får ursäkta den dåliga uppdateringen. Tack för alla söta kommentarer, vi svarar så fort vi kan! Lite shopping finns det dock alltid tid för och i dag kom ett spännande paket på posten. Redan förra våren bloggade jag om de underbara koppelseten från italienska märket LilliBoo, och när jag fick höra att läckra modellen London inte tillverkades längre var jag ju tvungen att slå till. LindaSpoiled dog fixade ett bra pris och setet är så snyggt! Jag var rädd att halsbandet skulle vara i största laget (XXS är över 30 cm långt) men innersta hålet sitter redan vid 22 cm så det var lugnt! Nu ska den skotskrutiga skönheten invigas på ett kalas vi redan är lite sena till, och sedan fortsätter vi till Small to big för kvällens happening. Ni missar väl inte det? Outfitbilder utlovas senare!


Det rutiga tyget är lite glittrigt och prytt med både nitar och bling!
Brickan med logga och ett utskuret ben andas lyx.


Kommentarer
Postat av: Mio & Ira

Du e förlåten även om jag saknar dina uppdateringar men jag vet du jobbar och är uppe i flytten och allt... Snygg halsband Maggie fått.. ha det så kul ikväll, är avis!! Jättekramar på er från oss

2009-02-18 @ 15:10:10
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Jimmie & Kingeling

Jag och Kingen längtar redan efter outfit bilderna och bilder från small to big :)

2009-02-18 @ 21:13:02
URL: http://kingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0