Valp till salu!

2009-12-12 @ 00:27:29
Update: Joy har fått ett nytt hem – och heter numera Molly!

Drömmer du om
en egen Dolly? Jag pratade med min underbara uppfödare Marianne, och hon berättade att lilla Joy, som har samma föräldrar som Dolly, behöver ett nytt hem. Hon är 11 veckor gammal nu och alltså redo att flytta på momangen. Pappa Spike är toy och mamma Fanny är liten dvärg – vilket Joy också ser ut att bli (men man vet ju aldrig). Om du har pudelplaner, tveka inte! Härligare hundar finns inte! För den som behöver lite längre betänketid har Marianne två toykullar (svarta/bruna) på gång till årsskiftet, bland annat efter Maggies mamma Trixie. Nya foton på Joy utlovas snart på kennelns hemsida, men här är en bebisbild så länge:


Joy var ensam i sin kull men fick hänga med en annan.

Stora Stockholm drar igång om några timmar, och jag hade ju tänkt åka dit för att titta och shoppa. Men den publicistiska plikten kallar hela helgen, så jag måste byta ringarna mot redaktionen. Synd … men jag hoppas att ni som ska dit får kul! Och vi som missar alla mässerbjudanden kan ju alltid trösta oss med att Le chien har 15 % rabatt på hela sortimentet under lördag och söndag. Ange bara koden HUND2009 i kassan!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Vilket frestande erbjudande alltså, suck... Har suttit i valpköpstankar i snart ett halvår nu, redan innan ljuva Dolly dök upp i bloggosfären, och faktiskt: just en vit toy tik står typiskt nog på önskelistan. Hade ju varit ovanligt coolt att ha kändis-Dolly som syrra, men - kunde inte ha kommit mer olägligt: står upp till axlarna i flyttkartonger för tillfället, Alice och jag ska bli "bjuvsingar" istället för "malmöiter", flyttlasset går strax före nyår och hemmet är i en salig röra, så inte bästa tiden för att ta sig an en ny liten valp. Snyft...

2009-12-12 @ 07:25:02
Postat av: Ira

Kul Dollys syrra e till salu, ja det finns alltid valpar hos Marianne :) Kul Trixie är på smällen igen.



Nä men vad ...... kommer du inte idag? Jag som typ räknat med se dig i vimlet o tge dig en ordentlig kram hihi... men vi ses den 17:e iaf.



Jobba lugnt, så shoppar vi åt dig :D

PUSS

2009-12-12 @ 07:32:47
Postat av: Diana ♥

SÅÅÅ söta!! Du som är hundkunnig, hur ska man få mina tre små hundtjejer att sluta sova i sängen? =) Kram från Diana, Bella, Donna och Sessan! =)

2009-12-12 @ 12:25:47
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Pia

Meeeeen människa... förstår du vad du gör!??? Såklart vill vi ha en liten vit lillasyster!!! Fatta vad matte skulle sy små söta kläder och knyta rosetter. Hade jag råd skulle åka och hämta hem henne idag <3 Vill så innerligt ha en liten sessa. Men Nej!! Man måste ta hand om det man har och inte gapa efter för mkt.



puss på er

2009-12-12 @ 15:02:41
URL: http://vov.psdekor.se
Postat av: Elin

Vilket litet knyte =) tur att det är en tik. =)

2009-12-15 @ 21:18:09
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: jimmie och kingeling

aww, tanken på en egen liten Dolly lockar ;)

2009-12-16 @ 23:21:27
URL: http://kingeling.blogg.se/
Postat av: elina

åh gud vill ha en liten pudel!

2011-03-23 @ 00:10:31
URL: http://pinksbabykin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0