Puppias vinterkollektion 09

2009-08-01 @ 17:31:36
Meteorologerna lovar sommarvärme i augusti men när jag tittar igenom Puppias nya kollektion längtar jag nästan till hösten. Här är några smakprov på nyheterna - som till mattes förtjusning ofta kommer i Maggies och Dollys "egna" färger rött och rosa. Priserna är ännu inte officiella men räkna med runt femhundralappen för en vinterjacka. Jag har fallit hårdast för den rutiga täckvästen som är en schyst mix av preppy och sport. Samt de romantiska luvtröjorna. Men att modellen Loveholic - som Maggie äger i i lila - har uppdaterats med lite extra pynt utgör ett i-landsproblem: Ska Dollys tröja få skilja sig lite från syrrans, eller måste vi köpa två av den nya?


Vår favorit TGIF och den sportiga skidjackan Fargo.


Galet söt pudel - men på ryggen av tröjan Innocence
finns en applikation som faktiskt påminner mer om en schnauzer.


Loveholic heter numera Amore. Ljuva hoodien Juno har boll på luvan.


Ännu mer preppymode: Jumpsuiten Argyle med rutig överdel och matchande halsduk.


Kollektionens snyggaste väsknyhet heter Dolly! Och Smurf House skulle hon nog gärna flytta in i.


Från Puppias lyxlinje gillar vi den skimrande selen och koppelsetet Ostrich ...



... samt den djuriskt snygga modellen Golden zebra.


Pluspoäng för det snygga beslaget mellan koppel och handtag!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Nämen, jag vill ha nästa alla sakerna. Hur ska det gå?

Nu har jag iallafall beställt väskan som jag visade på bloggen tidigare.

2009-08-01 @ 21:43:05
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Monica Hansen

Ojojoj så mycket snyggt! Vilken tur att jag inte har en egen liten hund idag för då skulle jag lätt bli ruinerad.. skrattar

2009-08-02 @ 09:28:47
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/
Postat av: Elin

Åh vilka snygga modeller dem har ibland, hundarna är ju sötare än själva plagget ibland! =)



Roligt med trimmern..den e ju übersoet som rosa med! =)



Må så gott!

2009-08-02 @ 12:36:42
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0