God natt med rabatt

2009-04-02 @ 04:42:05
Puh, vilken natt på jobbet. Matte ska hem och ramla i säng men lite shoppingtips hinner vi med:

Modern dogg har otroliga 40 % rabatt på ALLT i både butiken och webshopen till och med skärtorsdag. Passa på att skämma bort vovven till påsk! Maggie rekommenderar de sköna tröjorna från Petsonality:

Spoiled dog fortsätter sitt jubileumsfirande med nya rabatter varje vecka. Nu är det fyndläge på selar, även de senaste modellerna.

Pupstore kör koppelkampanj även under april månad. Köper du en valfri sele från Puppia får du ett two tone lead på köpet! Lägg inget koppel i varukorgen, det kommer automatiskt, men ange koden KOPPEL i kommentarsrutan vid beställning. Där kan du även önska färg och storlek.

Shoppa lugnt, så ses vi i morgon (läs: i dag)!

Kommentarer
Postat av: Fiona

Vilken storlek har Maggsan i Röda mohairtröjan från Petsonality? Jag äär lite sugen på en sån, nu när det är så mycket rea och så! Kram ;)

2009-04-02 @ 06:59:14
URL: http://spoilme.blogg.se/
Postat av: C, Saga och Betty

tycker den där gröna "tröjan" är så himla snygg på Maggie! KRAM

2009-04-02 @ 08:16:56
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: Ira & Mio

Rabatter är alltid nice!! Maggs o Mio passar i Petsonality, jag älskar Mios tröja från Petsonality, t-shirts har jag inte haft användning för ännu men snart när det e varmare ute.. men en tröja till lär det bli senare.. kanske nästa kollektion.. ses i morgon, längtar efter er!! Mio oxå, idag ska han få sin 1 års spruta så han lär bli ilsk på mig ikväll han ogillar bli fasthållen! hi hi ...mkt han ogillar va? puss

2009-04-02 @ 09:18:50
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack! :) va glad jag blir...



Jag behöver nytt sele. så tack för tipset!

Puss

2009-04-02 @ 20:20:50
URL: http://monroy.blogg.se/
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Fiona: Maggie har S i den röda, så en M blir nog perfekt till en dvärgpudel. Maggie har faktiskt M i den gröna, men den är som du ser väldigt stor på henne.

Kram!

2009-04-03 @ 23:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0