Stenhård shopping

2008-09-26 @ 14:33:04
Ni missar väl inte rean hos Fina hund? Själv kunde jag inte hålla tassarna borta utan klickade hem ett par saker till Maggie från märket Doggie Designer. Prismässigt var de riktiga kap, och leveransen kom blixtsnabbt. Men! Den himmelsblåa tröjan är alldeles stel! Stenhård, som om den vore stärkt. Trots att jag valde en stor storlek var den svår att få på - och satt säkert allt annat än skönt. Vilken besvikelse! Ni är härmed varnade!

Doggie Designer
Jättesöt tröja - men vad hjälper det när den inte är skön? Jag ska tvätta med sköljmedel och se
om den mjuknar. Om inte får man väl vara glad att man betalat 85 och inte 285 kr (ord pris).


Det andra köpet, mest som en kul grej, blev den lilla rutiga ryggsäcken som jag bloggat om tidigare. Den var mjuk och gullig men lite större än jag hade trott. Rymmer nog både tennisboll, bajspåse och några hundkex. Maggie ville spara testkörningen till på lördag, då vi ska fika med en bloggläsare!
Doggie Designer
53 pix kostade ryggan på rea. Tror vi knep sista exet! Remmarna är sköna men i längsta laget.

Kommentarer
Postat av: Alisa

Jaa vi ska försöka tvätta vår med. Fattar itne varför den är så hård!:S

2008-09-26 @ 14:45:49
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Pia

Synd att vi inte bor närmre varandra. Då kunde ni komma över på en fika, krullisarna kunde busa och mattarna dricka kaffe. O så kunde du får hjälp med alla små sömnadsprojekt som för långa band på ryggan. :)

Hoppas att tröjan mjuknar. För den är väldigt söt och färgen är kanon mot M:s svarta päls.



kram

2008-09-26 @ 14:55:48
URL: http://vov.psdekor.nu
Postat av: Anneli

Ska bli spännande att se.

2008-09-26 @ 14:55:48
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Monica Hansen

Tråkigt med tröjan men så kan maskinstickade plagg lätt bli tyvärr...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0