Rött är sött i regnet

2008-09-26 @ 23:47:04
Maggies höstgarderob fortsätter att fyllas på - med en leverans från Doggie. Den röda vind- och regnjackan från Pinkaholic levde upp till alla förväntningar, med söta prickar och gulliga volanger på både huva och ärmar. I shoppingvagnen slank det också ner ett par accessoarer från Puppy Angel: En mysig halsduk och det roliga hårspännet med en liten hatt!

Pinkaholic NY
Jackan är fodrad med mesh och har dragsko i nederkanten.


Halsduken har en avtagbar brosch i form av ett blingat hjärta.


Visst är Maggie pudel för sin hatt!

Kommentarer
Postat av: Indra

Hej Emma!

Hoppas allt är bra med er. Här är allt bara fint. :)

Vi var ute och spelade bowling och åt lite efteråt med vännerna igår, så mamma och Elliot var här hemma och höll Loxy sällskap. :-)

Pet flys-väskorna är ju bara såå himla fina! Jag hade velat haft en sån i somras när jag flög med Loxy men jag var för sent ute, så jag hann aldrig beställa en, men som tur var så gick det bra ändå.



Ja, jag fick min lilla klädhängare igår, och den är bara så absolut toksöt! Men trots att Loxy inte ens har i närheten av så mycket kläder som Maggie, så kommer jag inte få plats med alla på hängaren, så min dröm är ju en liten garderob till honom förstås. :o) Men det här är bättre än att ha allt i min egen garderob till att börja med i allafall. =)) Är det den lilla rosa barngarderoben på Ikea du funderar på? Den har nämligen jag gått och trånat efter till Loxy länge. s Jag bloggade om den där möbelserien för ett tag sen, och tyckte att man lika gärna kunde inreda en "vovvehörna" som ett barnrum med den. s

Absolut toksöt jacka btw! =))Dom passar ju i allt, de här små svarta sötisarna, men det är något speciellt med rött, tycker jag. :)



Ha en jättefin dag! Kramar!//Indra



2008-09-27 @ 06:50:12
URL: http://blog.cherlindrea.se
Postat av: Dilek Isabelle

Hatten satt bäst!

2008-09-27 @ 09:47:53
URL: http://izmir.blogg.se/
Postat av: Monica Hansen

Maggie är den absolut sötaste pudeln som finns:)

Postat av: Alisa

Gud vilken fin jacka!:) Maggie du är hundarnas Paris Hilton!:)



Tack tack, vi hade en hejdunderkväll:) Verklgien super lyckat. Hehe gud vad tufft jobbar du alltid fredagskvällar?

Hoppas du får en kanon helg !:)

2008-09-27 @ 11:36:51
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Tack så jättemycket! Det var en superbra kväll på alla sätt och vis, kunde inte blivit bättre!

Jackan verkar superfin, hoppas vi får se sötnosen visa upp den snart!

Enzo hälsar en blöt puss till Maggie förresten:)

Kram

2008-09-27 @ 12:59:13
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0