Liva upp luggen!

2008-09-09 @ 17:26:04
En lång och lockig pudellugg behöver fästas upp för fri sikt. Jag brukar börja med ett pyttelitet gummiband om tofsen men pyntar sedan gärna med en rosett eller ett spänne. Det blir mycket mode - med enkla medel! Här får ni ett härligt plock med hårklämmor och snoddar - allt hämtat från svenska nätbutiker. Pudelparadiset är överlägset billigast, de tar 12-15 kr för ett tvåpack rosettsnoddar som kan kosta upp till 49 kr på andra ställen. Men vill man slå till på lite lyxigare hårspännen med bling bling så har övriga butiker större utbud. Mattes favorit? Den lilla hatten! Synd att den är svart ...


De första nio kommer från Doggie. Nallarna säljs också hos Pudelparadiset.
Raden med polaroidbilderna och de grönvita rosetterna är från Fina hund.
Följande fem spännen, till och med den blå stjärnan, hittar du hos Le chien.
Den gröna snurren och den enkla rosetten i cerise reas ut hos Pawprint.
Rosetterna med stenar, pärlor och paljetter kommer från Pudelparadiset.
Resten av pyntet (kolla in "Louis Vuitton"-rosetterna!) säljs hos Small to big.


Kommentarer
Postat av: Johanna och Zelvin

Den lilla svarta hatten var ju såååå fin!

En sådan skulle min lilla kille ha :D

2008-09-09 @ 18:29:01
Postat av: Linda

Hej!

Kursen gick superbra! Bertil fick MVG av fröken =D stolt mamma

Åhh vilka söta rosetter...tror jag får skaffa en liten Babsan till Bertil så jag har en tjej jag kan klä i söta rosetter och klänningar =D



Ha en härlig vecka vännen!!!



KRAM

2008-09-09 @ 20:04:14
URL: http://bertilblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0