Dagens outfit

2008-09-27 @ 23:00:39
Maggie invigde sin lilla ryggsäck i dag - men det var väl ingen större hit. När jag kommit på att jag kunde korsknäppa banden så satt väskan lite bättre, men halkade fortfarande omkring när hon sprang. Ryggsäcken är gullig som accessoar och kanske kommer till användning som sådan någon gång - men funktionen får tassen ner! För övrigt är tydligen hösten här:





Röd tanktop, Puchi/Elmos wardrobe
Blått koppelset med silvriga hundben, Hippa.se
Rödrutig ryggsäck, Doggie Designer/Fina hund
Rutig rosettklämma, Modern dogg


Kommentarer
Postat av: Dilek Isabelle

Vad var sötisen i väskan då? :)

2008-09-27 @ 23:53:34
URL: http://izmir.blogg.se/
Postat av: pudelflicka

Åh så söt hon var i dag.

Milly hade på sig tröyan i går när vi var på vernissage och alle tyckte hon var så tuff i den.

Kram Hedvig

2008-09-28 @ 07:37:13
URL: http://www.pudlarpelargoner.blogspot.com/
Postat av: Alisa

Åh Maggie alltid lika fin!:)

Ja men jag förstår att du är ganska så trött efter jobbet. Okej men dåså då är dte skönt att veta att efter två jobiga helger, kommer två bra!:)



2008-09-28 @ 07:53:13
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Linda

godmorgon ;D



tack för tipsen. ibland är bertil nämligen lite busig när vi är hemma hos folk som har hund=D galenpanna!



Ojojoj vilken söt liten dam med sin fina ryggsäck!



Kram

2008-09-28 @ 09:13:08
URL: http://bertilblogg.blogspot.com/
Postat av: Monica Hansen

Jag blir alltid lika glad av den lilla nosen och de söta ögonen:)



Det är så bra att få tips om vad som funkar och inte funkar, det finns ju så mycket krimskrams som bara är gulligt på bild på nätet, men sen när det ska användas i verkligheten blir det skräp..



Hoppas snart kunna ha skapat den heeelt perfekta Maggiemodellen, med tub såklart:)

Postat av: Karin

Söt som vanligt! Men en väska? Det var väl ändå lite överdrivet hi hi hi ;)



Svar: Jag tycker absolut du ska prova! Ja lite äckligt är det men fördelarna slår den nackdelen med hästlängder! och vanliga skydd är ju inte så himla trevliga heller...

Nu hoppas jag du hittar länken till startsidan ;)

2008-09-28 @ 10:22:00
URL: http://sakerochting.se
Postat av: Indra

Hej på dig! Så himla söt som vanligt, lilla Maggie! :-) Väskan var verkligen också pyttesöt, men troligtvis inget som Loxy skulle gilla, speciellt inte om den sitter lite löst som du beskriver. Men som sagt, rent estetiskt var den väldigt söt. :)

Själv har jag som sagt fullt upp med mitt eget lilla pysslande, och jag blev så glad av din kommentar. :-) Varför ska det vara ett sånt problem med rosa till hanhundar? Det är ju knappast så att hunden bryr sig liksom.. s Det är nog snarare ett perfekt exempel på överföring av mänskliga känslor på hunden i stället, skulle jag vilja säga. ler Så jag njuter av min älsklingsfärg och Loxy njuter av värmen han får av kläderna. Vilken färg dom är i, det är jag ganska övertygad om att han skiter helhjärtat i. :-)



Ha en jättehärlig dag du och Maggie! Kramar om!//Indra

2008-09-28 @ 15:25:35
URL: http://blog.cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0