Rosa raringar

2008-10-11 @ 11:54:37
Lördag "morgon" och hög tid att visa upp senaste shoppingfynden. Efterlängtade körsbärströjan från Doggie Design fick faktiskt sällskap i kundkorgen av en annan rosa hoodie, en snygging i velour från Monkey Daze med trycket DIVA på ryggen. Passar ju bra nu när Maggie är så mallig över all pr ... Plaggen klickade jag hem i torsdags kväll och paketet kom redan i går! Det kallar jag supersnabb leverans. Själv var jag tydligen lite för snabb när jag beställde Diva-tröjan i fel storlek - så den får vi byta. Bären däremot ska invigas i dag!


Cherry hood (275 kr) och Diva hoodie (295 kr) från Le chien.

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Söta :) Skickade iväg bilden igår, så du får den på måndag :D

2008-10-11 @ 11:57:13
URL: http://sgiercksky.blogg.se/
Postat av: Dilek Isabelle

den skall maggie ha! en riktig diva, rakt igenom...

2008-10-12 @ 13:14:46
URL: http://izmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0