Ny kappa - check!

2008-11-06 @ 20:25:03
Hundtandsmönster är alltid snyggt - inte minst på jycken - och fuskpäls är rykande hett i höst. Därför är den här lyxiga jackan från Puppia det senaste tillskottet i Maggies garderob! Egentligen var jag ute efter en äldre modell av märkets rutiga jacka, men det var hopplöst att hitta en i rätt storlek. Då var LindaSpoiled dog så gullig att hon i stället skickade den här, som är från nya kollektionen och betydligt dyrare, för samma pris! Tack!


Checker coat från Puppia kostar 745 kr. Maggie slog till på en svartvit!

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise & Saga

Hej! Jätte snygg jacka passar perfekt på en svart liten pudel. Jag har en fråga till dig: Hur stor är Maggie? Min lilla Saga är en svart liten pudel på 19 veckor. Saga väger 2 kg nu och kommer förmodligen inte bli så jätte mycket större. Hon har precis börjat använda storlek S. Så jag tänkte fråga vilken storlek Maggie har eftersom hon vuxit klart. Ha det så bra! Marie-Louise & Saga

2008-11-06 @ 21:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0