Hippa sajten Hippa

2008-05-17 @ 20:49:24

Tack vare bloggerskorna Lily och Stina-Lee (som shoppat till sina små chihuahuaflickor) har jag fått nys om en svensk sajt med hundkläder, halsband och koppel som jag faktiskt inte kände till innan: Hippa. Här finns ett ganska litet utbud men fina grejer och sjukt bra priser! På stående tass klickade jag hem två koppelset och en t-shirt. För typ 200 spänn! Fina va?


Prickigt halsband med strasspänne, 95 kr inkl matchande koppel.


Koppelset i konstläder med benapplikationer, nu 60 kr på rea.


Blingad tee med trycket DIVA, 65 kr. Maggie ska få en rosa!

Kommentarer
Postat av: Mischa

Tävla om snygga örhängen på min blogg! :D <3

2008-05-19 @ 13:09:12
URL: http://miischas.blogg.se/
Postat av: Bloggtävlingar

Hej!

Sugen på att tävla? Vet du om en tävling? Eller du kanske anordnar en tävling? Kika in hos oss, släng in en kommentar och vi för ryktet vidare! Tipsa även dina vänner om oss på Bloggtävlingar!

2008-05-20 @ 22:01:11
URL: http://bloggtavlingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0