Dagens outfit

2008-06-03 @ 10:35:59
Maggie inviger ett av sina shoppingfynd och är laddad för några sköna timmar i parken
och sedan en omgång på trimmet. Jag funderar på att skala ner henne rejält med maskin på kroppen, hennes päls växer som ogräs nu. Får se hur länge vi orkar stå och svettas vid ett trimbord i det här vackra vädret. I morgon är vi bjudna på hundkalas hos gulliga griffonen
Daisy
, som fyller 9 år, så lite presentshopping ska också hinnas med!

Vitt linne, I see spot/Le chien
Cerise-metallic nithalsband, Mirage/Small to big
Prickigt rosa koppel, Hippa
Lila klämma, Le chien






Kommentarer
Postat av: Marika på Odlingspyssel

Vad kul med en liten mode-pudel :)Det är dags att lämna in mina ulltussar på trim snart igen, hur jag än gör blir det aldrig lika snyggt när jag gör det själv :)

2008-06-03 @ 13:30:10
URL: http://odlingspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0