Slut på semestern ...

2008-07-31 @ 17:20:42
Nu har vi packat väskorna och om ett par timmar lämnar vi soliga Skåne för att flyga hem till Stockholm. I dag har vi mest slappat i solen men också hunnit träffa ett reportageteam från Nordvästra Skånes Tidningar. Japp, i morgon är det dags för medie-Maggie igen! Eftersom jag kommer från Ängelholmstrakten och befann mig här på semester så tyckte NST (HD) att det skulle vara roligt att skriva om oss och bloggen. Jag tror att Maggie charmade både reporter och fotograf med sitt härliga temperament. Alla som träffar oss märker ju vilken glad hund hon är!
Här är fler bilder på mig och min lilla älskling:


Foto: ANDREAS HILLERGREN


Foto: ANDREAS HILLERGREN

Kommentarer
Postat av: pudelflicka

Ni är så söta och självklart måste Maggie vara en glad och pigg liten pudel som har ett så härligt liv med dig.

Hedvig

2008-07-31 @ 19:19:16
URL: http://www.pudlarpelargoner.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Ni är så söta, och jag gillar värkligen eran blogg!

Den är jätte rolig att sitta och läsa :) Maggie är hur fin som hällst!! jag skulle också vilja ha en liten Maggie. Fast jag min lilla vita pudel är också fin ^^

2008-07-31 @ 20:28:10
URL: http://123minsida.se/zelvin
Postat av: Giulia

hejsan ! dunder gillar din blogg ! verkligen !!:d

fast kanske blir lite för mkt om kläderna men visst vll man klä sin älskade bebis med allt som går :D..

hahhaha



hadet bra !:d

2008-08-01 @ 12:15:08
URL: http://giuly.blogg.se/
Postat av: Alex

Det syns verkligen att du är en sjuk människa.

Jag tycker synd om dig. På riktigt.

2008-08-01 @ 12:19:52
Postat av: Bi

Hej tack för din kommentar på min blogg toymolle.

vilken fin sida du har och grattis till din söta hund också. Man gör som man vill med sina djur huvudsaken är väl att dom mår bra

2008-08-01 @ 13:59:55
Postat av: Maleandro

Jag var tvungen att skriva ett inlägg om dig och de fula kommentarer du fått av en del, bla Alex härovan som verkar sakna det där sk livet ;-)

2008-08-01 @ 16:28:48
URL: http://maleandro.blogspot.com/
Postat av: Anette & Totte

Hej hej..

Hon är för söt din lilla Maggie!! Själv äger jag en stor hund, som kräver påklädning på vintern :-)

Ha det så gott och bara ignorera alla som bara vill vara elaka..

Kram från Anette & Totte

2008-08-03 @ 10:30:11
URL: http://my.opera.com/nettanb/blog/
Postat av: Natta

Då får jag kolla HD när ni é med! Och klippa ut artikeln och ge den till min kompis som é HUNDTOKIG!

2008-08-03 @ 15:15:32
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Natta:

Hoppas du såg artikeln i går! Hälsa din hundtokiga kompis!

2008-08-07 @ 22:09:43
Postat av: Isabelle Johansson

Hej älskade kusin! Vad fina ni är! Fick höra om bloggen av mamma. Ville bara kika in och titta på er, hoppas allt är bra med er allihopa! Massa kärlek från lill-kusse

2008-08-12 @ 12:23:07
Postat av: Eliza & Skipper

Hej.. Oj nu har jag hittat hem! Jajjemnesan...! Oj så mycket bling bling att kika på, drömma om och få egna ideer från. Själv har jag en nakenhund som självklart kommer att besöka denna blogg dagligen framöver! Kram från Skipper & Eliza

2008-11-09 @ 18:27:59
URL: http://www.skipper.shd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0