Semester!

2008-07-14 @ 15:47:02
Maggie och jag har haft några ljuvliga dagar i en mysig stuga på norra Öland. Lillan har fått springa fritt och utforska den jättestora trädgården, charmat grannar, nästan badat i havet och ätit lite för mycket sand. En dag åkte vi in till Borgholm, shoppade loss och åt en god middag vid vattnet. Stort tack till husse, som har skött bloggen medan vi har varit långt borta från den uppkopplade världen! Nu har vi åkt vidare till släkten i Skåne och kunnat tanka in lite bilder från vår semester:

Nya cykelkorgen funkade finfint som bilstol också.
Maggies lila sele + koppel kommer från Puppia.
I bakgrunden syns bärväskan från Dogs department.


Lunch i grönskan på Ebbas trädgårdskafé i Borgholm.


Maggie tog plats i soffan när hon tröttnade på
vår smyckesshopping. Jodå, hon fick sitta där.


Det rosa armbandet passar som halsband på Maggie!


Hundar var inte välkomna ens på uteserveringen (!) utan
var tvungna att stanna utanför staketet. Men det går ju inte
med min mammiga vovve - så jag smugglade ner henne
i min nyinköpta JLO-handväska där hon somnade sött ...

Kommentarer
Postat av: Ahrén

Nej va söt!

2008-07-14 @ 15:53:03
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: Smurfen

Tack =)

Hon är verkligen det snällaste som finns, en riktig knähund som tror att hon väger nåt kilo bara =) haha

2008-07-15 @ 11:42:16
URL: http://www.metrobloggen.se/bitchy
Postat av: Smurfen

Ska fota alla kläderna och lägga upp dom =) Måste bara hitta kameran först..

Nu mår hon bra igen, var halt några dagar, men nu är hon pigg och glad som vanligt =)

Hade sele på henne faktiskt, men har ett långt koppel, så det tog lite tid innan jag hann få upp henne, men nu har jag alltid kort koppel på henne då jag har skymd sikt eller om det kommer någon, och ser jag en lös hund, så lyfter jag upp henne direkt.. Vissa tycker att jag överdriver, men jag vill inte riskera att hon blir biten igen, hon är trots allt väldigt liten, och kan nog gå sönder lätt..

En liten fråga här också =) Brukar ni gå på hundutställningar? =)

2008-07-15 @ 11:45:51
URL: http://www.metrobloggen.se/bitchy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0