Prisvärda Puppy Angel

2008-07-31 @ 01:58:52
Utbudet hos Fashion Dog är inte jättestort men jag ser till min lycka att de är återförsäljare
av Puppy Angel. Ett koreanskt märke med något höga priser - men ännu högre kvalitet.
Deras kläder är oftast klassiskt gulliga men ibland hittar man plagg med det lilla extra, som
ett blomformat spänne på skärpet till regnkappan! Här är några söta smakprov från shopen:



Regnrocken med blomskärpet finns i tre färger och kostar 349 kr.



Stickad luvtröja med hjärtan, 439 kr. Prickigt halsband med guldspänne, 169 kr.


Marint är fint! Den mintgröna klänningen kostar 269 kr och väskan 1 249 kr.



Fashion Dog säljer också plagg från Hello Kitty by Little Lily.
Classic Crystal Lilytee kostar 495 kr.

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Den luvtröjan var ju jättesöt!

2008-07-31 @ 09:40:42
URL: http://metrobloggen.se/MonicaHansen
Postat av: AlisaA

Hej hej!:)

Ja men kul attd u kom ihåg oss!:) Tack tack, din lilla sötnos var bedårande hon med!:) Jasså, men gud vad vackert, det är mitt favorit citat, det stor för så mkt tycker jag.

Ja men du det ska jag defintivt göra!:) Så ses vi på invigningen.

Ps: Strunt i de som snackar en massa trams om mode för hundar.



Ha en underbar dag!:)

2008-07-31 @ 12:55:53
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0