Cykla säkert!

2008-07-08 @ 20:47:05
I morgon åker jag till landet med tjejkompisarna - och självklart ska Maggie följa med. Eftersom vi ska cykla en hel del har jag ägnat dagen åt att leta efter en bra cykelkorg för hundar. På Pets in town i Gröndal blev det jackpot: En rejäl flätad korg med välvt gallertak för 295 kr. Det var första gången jag besökte butiken, men definitivt inte den sista. Bra sortiment
- till exempel snygga blinghalsband från franska Bobby - och trevlig personal. Om du inte bor
i Stockholm kan du beställa via telefon eller mejl, och snart öppnar affären en riktig webshop!


Dagens shoppingfynd: Cykelkorgen från Trixie.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur stor är den? Får två 3-kiloshundar plats i den?

Har man den fram på styret eller går den att fästa i pakethållaren bak?



Åååå vad synd att de inte hade en internetshop, jag har letat ihjäl mig efter en cykelkorg åt vovvarna...



Svara gärna i min blogg eller till min mail är du snäll!

2008-07-09 @ 13:46:06
URL: http://johannajinx.blogg.se/
Postat av: MIcelle

En sån har jag med. Jätte smidigt :) Du, jag hitta affären plus flece tröjorna... :)

2008-11-17 @ 16:32:14
URL: http://michellebeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0