På shoppingspaning

2008-08-09 @ 14:04:08
I går tog vi en sväng till hundboutiqen Modern dogg i Gamla stan, för att kolla in nya ägaren Siru. En jättetrevlig tjej, som berättade att hon tänker behålla affärens tidigare profil med lite annorlunda och exklusiva kläder. De utländska kvalitetsmärkena som italienska DogLine och franska Bobby kommer alltså att finnas kvar. Kul! Än så länge har det inte hänt så mycket
i butiken men snart är det dags att beställa hem höstens nyheter. Maggie önskar sig säkert ett lyxigt ytterplagg när kylan kommer! Vi passade på att ta några outfitbilder på plats - innan vi drog vidare till parken och kastade pinnar:





Hello Kitty-hoodie i svart sammet, Little Lily/Doggylicious
Rött pärlhalsband med matchande koppel, Mirage/Small to big
Röd rosett med pärla, Gustaf & Evita
(Benformad id-bricka i guld, Arken zoo)




Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Åhh i den affären har jag faktiskt varit! Jag och min sambo (som är från stockholm) var uppe och besökte släktingar sprang på den butiken. Men vi hade ju inte Bertil med oss då så det var ju lite svårt att köpa någonting! Men mysig var den!



Åh vilken söt plyschdress! Den var ju bara för mysig! Hade nog Bertil gillat!



Ja i vinter skall vi nog slå på stort i klädväg till Bertil.... tycker jag iaf =)

Men jag är så avundsjuk på dig :P du har sånna härliga affärer i sthlm att handla i . Här i Göteborg är klädaffärerna bara skit...

Och sen är Bertil svår att prova kläder till. Lång och smal =)



Haha dela magnum...det låter härligt!



Ha en skön helg!!!



Många tusen kramar



Linda

2008-08-09 @ 16:22:03
URL: http://bertilblogg.blogspot.com/
Postat av: Monica Hansen

Snyggt, men hoodien hade varit finare helt svart tycker jag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0