Konsthantverk mot kylan

2008-08-24 @ 08:50:58
Vi har gått väderhändelserna i förväg och laddat garderoben med ett plagg för rejält kyliga dagar. Small to big har precis fått in tjocka, varma tröjor som är riktiga små konsthantverk. Stickade i ullblandning som är avstötande både mot väta och smuts. Maggie och jag var först
på bollen och valde en helsvart modell med inflätade band i gult, orange och rött. Så läcker!
Men smakar det så kostar det - från 500 kr och uppåt beroende på storlek.


Maggies nya tröja - visst är den tjusig!

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Jättesnygg tröja, och sån avstötande ull är inte så billig, så är det handtickat är 500:- jätebilligt för bra material och fint handarbete:)

Postat av: Linda

Hej!



Supersöt tröja!!!



Åhh va härliga vimmelbilder från festen!! Ni såg ut att ha det supermysigt! Å Maggie var toksöt tycker jag och Bertil. Kul att se några nakenfisar också=)



Den fotogenistiska sidan har han från mig vettu ;D



Ha en fortsatt bra helg!



Kram Linda och Bertil

2008-08-24 @ 12:24:41
URL: http://bertilblogg.blogspot.com/
Postat av: Linda

p.s "grodan och grisen" var det coolaste jag sett på länge... skrattade högt!

det är nästan så man måste köpa en till Bertil ;D

d.s.

2008-08-24 @ 12:26:14
URL: http://bertilblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0