Det går bra nu ...

2008-08-14 @ 22:26:10
Jag måste bara få tala om hur glada vi är över alla nya läsare! Och över alla nya kompisar! Monica, som är duktig på Stickor och naglar, ska skapa en härlig höstkreation till Maggie! Mästerfotografen Hedvig har bjudit hem oss till sina Pudlar och pelargoner. Hos Pia bor det
två fina pudelpojkar, och det gör det även hemma hos Karin - bland hennes Saker och ting. Alisa är om möjligt ännu gulligare än sina två minivovvar, och Maggie har fått ett särskilt gott öga till Ediths malteservalp Lurvas, som redan hunnit skaffa sig en respektabel garderob.
Sist men inte minst håller nakenfisen Bertils matte Linda på att spricka av shoppinglust - efter alla fina tips här på bloggen! För att nämna några!

På lördag får vi besök av Camilla, som ska skriva reportage om oss för tidningarna Härliga Hund och Hundsport. Jag håller på att planera Maggies outfits till plåtningen. Maggie själv?
Hon är upptagen med att dagdrömma om kalkonmackan vi delade på en uteservering i dag:


Monica, titta inte på mattes naglar. Det är ju så att man skäms.

Kommentarer
Postat av: pudelflicka

Jag har fött upp några valpar genom min uppfödare Pandorans kennel. Daisy köpte jag från min uppfödare men hon tyckte det blev jobbigt när vi fick två valpar samtidigt. (Maggie och Gucci) Hon flyttade då till min kompis och trivs perfekt där. Jag frågade henne om hon ville bo hos Alina och Lars Göran och då hoppade hon upp i Alinas knä och då kändes det rätt. Hon kommer till mig varje månad med Lars Göran och klipper sig så vi håller kontakten. Hon är med honom på jobbet varje dag.

Kram Hedvig

2008-08-15 @ 08:08:24
URL: http://www.pudlarpelargoner.blogspot.com/
Postat av: Pia

Oj, va kul! :D Vi bugar och bockar. Tack :D

2008-08-15 @ 09:43:24
URL: http://vov.psdekor.nu
Postat av: Alisa

Nä men ååh vad sött av dig, tack hehe!:) Du e bra underbar du med ska du veta:)

2008-08-15 @ 10:44:22
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Monica Hansen

Nänä,, inte en kreation.. kanske ett plagg:)

Postat av: Karin

Det förstår jag att hon drömmer om den smörgåsen :) Lycka till med intervjun och tala sen om vilket nummer av tidningen den kommer i så jag kan köpa den. Ha en trevlig helg. Vi hörs

Kram

2008-08-15 @ 14:52:32
URL: http://sakerochting.se
Postat av: Edi

2008-08-15 @ 23:14:22
Postat av: Edi

Nah tack för länket, skitgulligt :'D

2008-08-15 @ 23:15:01
URL: http://lurvasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0