Bärväska med Bambi

2008-08-10 @ 11:01:49
Hundmodebloggen har tidigare skrivit om de coola bärväskorna från amerikanska märket
Pet Flys. I morgon släpper de ytterligare en modell, Baby Doe - med Bambi på! Egentligen
är den här väskan så söt att den blir för söt, men den väcker ha-begär ändå! Pet Flys har
suverän kvalitet, designen är minst sagt speciell - och väskorna är godkända av flygbolag.
För du vet väl att du kan få flyga med din älskling inne i kabinen? Reglerna skiljer sig en del
mellan olika bolag, men hos SAS måste väskan klara måtten för handbagage och väga max
8 kg inklusive vovve. Hunden ska bokas in i förväg och biljettpriset är 200 spänn - enkel resa.

Nya modellen Baby Doe. Undrar hur snabbt den kommer till Sverige?

En annan nyhet från Pet Flys är väskan City Girl. Inte lika resebetonad utan kanske mer tänkt att användas i vardagen, ute på stan. Väskan finns i rosa eller vitt och har massor av smarta detaljer: Axelrem, ytterfack, många lufthål, säkerhetskoppel, tittut-lucka på kortsidan, urtagbar botten och extra mysfilt. Och den är så snygg!


Väskan kan du köpa hos Doggie för 798 kr.

Kommentarer
Postat av: Alisa

Gud vilka fina väskor!:D hehe tack, angående eyelinern!

2008-08-10 @ 11:57:45
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Alisa

Jaa hehe det var nog bäst att hålla sig hemma faktiskt. Det var galet i Stureplan och jag är bara glad att jag kom ut levande hehe.

Jasså:) Vart bor ni någonstans? Vad lyxigt!:)

2008-08-10 @ 12:03:40
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Alisa

Hehe taack:D Gizmo är en blandis mellan York, Chihuahua, Papillon och Toypudel. Leeloo är 87,5 % Chihuahua och 12,5 % Papillon!:)



Ja men det var det jag kände när jag började plugga, att det var nått jag "borde" göra och "måste" göra. Så jag var inte 100 % innställd på att jag verkligen vill egöra det. Så nu kände jag efter att det verkligen var fel tillfället, det är allt för mkt som ske ri mitt liv just nu och jag kan inte konsentrera mig på skolan till 100.



Jaa haha:) Vi är klart mer nöjda med Aftonbladet!:) Synd att punktse försvann, den gillade jag med.



Åååh men gud vad gott nu vart vi avviiis. Igår var mina utslagna av "tacos" köttfärs med paprika och gurka hehe!:)



Hoppas helgen vart trevlig!

2008-08-10 @ 12:06:43
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0