Shop until u drop

2008-04-27 @ 16:29:19
Maggie fick ju en hel del nya kläder häromdagen, men när jag hörde att Small to big hade fått in en leverans från amerikanska Mirage kunde jag inte låta bli att inleda helgen med en tur till Kungsholmen. Där föll jag för ett kraftigt läderhalsband i metallicfärg, med både nitar och spikes. Valde ett turkost - känns fräscht i sommar. Tyvärr var det enda färgen som det matchande kopplet inte hade kommit i, så det fick vi klara oss utan.

spike halsband     stb 1
Metallichalsband med nitar, 239 kr.

På temat solskydd var jag på jakt efter vita, luftiga kläder - och fyndade en supertunn tisha från reastället. Där hängde också en prickig tanktop i turkosa nyanser ... perfekt till det nya halsbandet!
stb 2
T-shirt från Dogfever, 59 kr på rea.

turkos top 1turkos top 2

stb 3
Prickig top från Dogapet, 59 kr på rea.

Slog även till på ett par turkosa metallic-rosetter och ett blått fjärilsspänne för att fullborda outfiten. Det sista som hamnade i shoppingkassen blev en bombastisk charm, blingad med rosa rhinestones. En gigantisk prinsesskrona som var så too much att den blev läcker!
turkosa rosettercharm
stb 4
Dagens alla shoppingfynd!

stb 5
Shopping tar på krafterna - även för en fashionista.

Kommentarer
Postat av: Ninnie/Small To BIG

Maggie är SÅÅ läcker i nya outfiten!
Hoppas att helgen har varit toppen & tack för titten i butiken!
Kram
Ninnie

2008-04-27 @ 19:28:44
URL: http://blogsmalltobig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0