Shopaholic, Pinkaholic

2009-04-16 @ 22:37:52
Jodå, pudelselen kommer att bli kanon – när Maggie har ätit upp sig, fått lite mer päls eller om vi sätter en t-shirt under. Besvikelsen över att klänningen var lite stor dövade vi dock med lite ny shopping här på kvällskvisten. Anna på Posh pooches lägger en beställning hos Pinkaholic New York i morgon och vi hoppas att Maggies önskelista inför sommaren hinner komma med. Vår- och sommarkollektionen från PNY har inte gjort oss så upphetsade och har därför inte fått någon uppmärksamhet här i bloggen. Vi älskar märket, för dess design, passform och kvalitet. Men ibland blir allt bara rosa, flickigt, sött och … jaha. Fast några godbitar finns det förstås, och förhoppningsvis landar de här i garderoben snart:

Linnet med fjärilen (och små äpplen) heter Apple Juice och det andra Flower.
Båda finns så klart i rosa, det sistnämnda även i himmelsblått.


Halsband och koppel Dorothy med blingat spänne. Finns också i svart och vitt.
Pinkaholics koppelset görs oftast för små hundar med halsmått mellan 20 och 24 cm.

Baby med prickiga blommor är vår favorit! Även i rosa, blått och svart.
Det här halsbandet är faktiskt lite större: 21–30 cm. Tjusigt va?


Kommentarer
Postat av: Michelle

jag har också beställt de där blåa halsbandet :D så fint!

2009-04-16 @ 22:44:35
URL: http://michellebeit.blogg.se/
Postat av: Mio å Ira

Den med fjärilen var ju bara för söt... ja tigi doftar ju helt underbart! att schampoo kunde lukta så gott.. hihi nästan man vill anvädna det själv.. är människo-tigi lika doftande? måste nog till någon friseringsalong och undersöka saken nu, för om det är så måste jag köpa!! köpte keraste förut min favorit men svindyrt sen tyckte jag att schampoo i matbutiker dög så sen dess har jag inte köpt frisör-schampoo men nu när mios flaskor kom, åhhh... måste undersökas!! :-) jaa vi hörs ang mån/tis-glassen :-)

Puss nu ska jag sova.. ska upp tidigt i morgon p.ga huddinge sjukhus och det är en bra bit.. fattar ej varför vi inte fick ks denna gången oxå! urk... kram

2009-04-16 @ 22:47:01
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Fiona

Här har du ett till fan av Pinkaholic! Jag tycker också mycket om Dorothy, i blått. Kram ;)

2009-04-17 @ 08:00:55
URL: http://spoilme.blogg.se/
Postat av: Indra

Såå söta linnen! Jag är ju så där söt-putti-nutti-såld..haha, så PNY är verkligen ett favvomärke för mig. :-D Men å andra sidan, jag tycker om den tuffa stilen också, och det börjar nog bli dags att kika på lite variation till Loxy nu. ;-)



Ha en jättefin dag vännen! Kramar om!



2009-04-17 @ 09:25:25
URL: http://cherlindrea.se
Postat av: C, Saga och Betty

oj, vilket fint lila/vitt linne (Flower).. Blev helt förälskad!!! Ett sånt måste nästan Lilla Betty ha när plånboken tillåter (ler)



Kram och ha en bra helg

2009-04-17 @ 15:30:38
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Oj, vad snyggt det blåa halsbandet och kopplet var. Undra inte om någon av vovvarna behöver ett nytt sommarkoppel......

2009-04-20 @ 13:00:18
URL: http://astasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0