Coola Cane Minore

2008-09-28 @ 23:09:22
Jag fikade ju med Anneli och två av hennes vovvar i går. Då visade det sig att det är hennes dotter som ligger bakom ett märke jag länge tänkt skriva om - Cane Minore. Kläderna designas främst för chihuahuor, men självklart kan även andra små hundar bära dem. I kollektionen finns sweatshirts, hoodies, västar, regnjackor och täcken. Vissa plagg görs i limiterad upplaga och det finns även möjlighet att få plagg och selar uppsydda efter egna önskemål. Just nu fungerar inte webshopen, men det går bra att ringa in sin beställning!

Tröjorna kostar 249 kr, västarna 299 kr och galonjackorna 379 kr.


Ett stort litet fan är chihuahuan Paco, som brukar hänga på hundkaféet
Himmelska hundar. Här bär han en västsele med Harley-märke och nitar!


Kommentarer
Postat av: Indra

Dom där kläderna är verkligen jättefina! =))För att inte tala om Paco. :-) Han är en av de finaste vavvor jag vet. :) Men himmel så häftigt linne! Min sambo hade ju blivit lyrisk om jag kommit med ett sånt på Loxy. skratt Han kör ju Harley och är riktigt HD-frälst. Han har redan köpt ett HD-halsband och ett HD t-shirt till honom, plus ett antal lösa HD-märken som han vill att jag ska sy fast på Loxy's kläder.skratt Men det är verkligen tufft! =))



Hoppas ni får en fin måndag! Kramar//Indra

2008-09-29 @ 04:19:57
URL: http://blog.cherlindrea.se
Postat av: Dilek Isabelle

att du alltid lyckas hitta fina saker! :)

tack för ditt svar raring! nu förstår jag mycket bättre varför, så nästa gång någon idiot säger till att det är "djurplågeri" vet jag hur jag skall försvara mig ;) jag lär mig en hel del om hundar tack vare dig! jag är glad att du finns och att jag hittade till din blogg!



ps. får du "hatkommentarer" typ som om du skulle ha gjort fel med att klä hunden! om ja, skit i dem :)



kramis på er två!

2008-09-29 @ 11:30:49
URL: http://izmir.blogg.se/
Postat av: Lina

Sååå søta!! =P

2008-09-29 @ 14:33:08
URL: http://monroy.blogg.se/
Postat av: Dilek Isabelle

sweet!

2008-10-06 @ 22:20:50
URL: http://izmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0