Med plats för 2

2008-10-16 @ 14:53:56
En av våra läsare är lycklig matte till två små vovvar - och hon efterlyser en väska som rymmer dem båda, i första hand för kortare transporter på bussen. Söta Johanna, jag kommer ju inte in på din blogg! Men det är kanske fler som kan ha glädje av det här tipset, så nu får du ett helt inlägg. De flesta bärväskor har ett längdmått på 35-40 cm och det är lite trångt för två. Och glammiga modeller görs sällan större utan nästa steg blir då väskor på hjul eller hårda transportväskor. Mitt bästa tips är därför en enkel väska som påminner om en träningsbag. Främsta märket i den genren är Sherpa, som brukar säljas i "vanliga" djuraffärer. Men jag har nosat upp ett mycket snyggare alternativ! Den här väskan är 49 cm lång och säljs hos Doggie:




Casual Canine Duffle bag finns i rött eller svart och kostar 599 kr. Perfekt till vardags!

Kommentarer
Postat av: Alisa

men gud så perfekt, det behöver jag med för våra! För de väskorna jag har har blivit för små för båda, de har växt ut ur de hehe!

2008-10-16 @ 15:35:28
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Smurfen

Hej =)

Blir tyvärr ingen liten Diva, då hon hade blåsljud på hjärtat och så var det något fel med ena ögat så det bara rann.. Så med dom felen på veterinärundersökningen valde vi att inte ta henne, då jag kommer oroa mej för mycket för hjärtat.. =(

Jättetråkigt då vi köpt hem saker till henne redan, men tyvärr är det sånt som händer.. Däremot har samma uppfödare en parning planerad i november, så där har vi tänkt ta en valp =)

2008-10-16 @ 16:10:31
URL: http://www.metrobloggen.se/bitchy
Postat av: Frida, The Pet Shop

Halloj!

Jag kan tipsa om Puppias väskor, med plats för två mindre vovvar. Min första köpte jag när Melwin, Jack Russel, var valp och han klämmer sig bannemej in i den fortfarande! =)

Nu finns den dessutom i olika färger och mönster!

Populär modell, perfekt att ha på flyget, i bilen/tåget, eller över axeln. Fodrad i sammet, och öppning på kortsidorna vilket gör väskan till en mysig sovplats när man är bortrest etc.

Lägger upp en bild på min blogg, så du kan kika närmare!



2008-10-16 @ 18:34:05
URL: http://thepetshop.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0